//
you're reading...
Almindelig Sex

En overraskelse

Han kommer ud af badet og finder den første seddel. Den ligger der mellem et par lys jeg har stillet på bordet. ”Turn out the candles on your way, for each one of them you turn out I get even more turned on” … englesk har altid været mit sprog så det overraskede ham nok ikke…
Han slukker lysene og bevæger sig videre, jeg har sat lys op hele vejen fra badeværelset og ind på hans værelse. Kigger på ham gennem vinduerne, han er vidunderlig, min skat.
Ved hvert lys finder han en af mine sedler. ”I’m so tired of being a nice girl” … min plan virker…
”…can’t wait to feel you deep inside me” …kan høre hvordan hans skridt bliver hurtigere…

da døren går op står jeg klar og venter på ham… ”just sit over there” siger jeg og peger på sofaen… musikken kører i baggrunden og overraskelsen og nydelsen i hans ansigt over min påklædning tænder mig… begynder at danse for ham, bruger en af stolene til at danse rundt om… jeg holder øjenkontakten, udtrykket i hans øjne, jeg kunne kaste mig over ham NU!!! – men jeg må vente… sætter den ene fod op på stolen og bukker mig forover for at få stiletten af, bukker mig lige så meget at jeg ved han kan skimte min nytrimmede mis under den lille nederdel… kan høre en stille stønnen ovre fra sofaen, han roder med sine bukser ”DON’T, I’ll take care of you later!” han adlyder… jeg har fået stiletterne af og nu kommer turen til nederdel og skjorte, inden jeg får skjorten helt af finder jeg ”tilfældigvis” min vibrator på bordet… nu skal der leges… jeg er ved at gå til efter at mærke ham inden i mig, men må vente lidt endnu… sætter mig ned på stolen med det ene ben støttende på skrivebordet, så der er frit udsyn til min efterhånden MEGET våde mis… begynder at forkæle mig selv med vibratoren, kan se på ham hvordan han nærmest ser mere og mere desperat ud for hver gang jeg stønner… holder efter en stund inde med vibratoren, bevæger mig over til ham og han begynder straks at tage tøjet af, ”I really do not recall ordering you to do that!” siger jeg lidt bestemt… han holder op og kigger lidt undrende på mig… tager en flaske massage olie og begynder at varme lidt i hænderne, smører det ud over mit bryst og efter lidt tid tager jeg hans hænder som hjælp… han snyder sig ned for at kæle lidt for min mis, men jeg fjerne hans hånd ”not yet!” begynder lige så stille at tage tøjet af ham, t-shirt, bukser, tager mig god tid… stopper da jeg når til boxer shortsene, min krop skriger efter ham – men jeg må vente lidt endnu.. begynder at snakke frækt til ham mens jeg kærtegner hans krop, ”fuck me hard”, ”let me feel the power of a real man” ”let me feel your strong hands hold me while you fuck me good!”
kan ikke holde til mere så tager stille hans boxer shorts af, så snart de er væk tager han over… han vender mig om så jeg støtter mod sofaen og han knepper mig mens jeg stønner og bider i puderne… vender mig om så jeg kan se nydelsen i hans ansigt når han kommer…

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv en kommentar