//
you're reading...
onani, Pigesex

Debuten del 3

Det var dejligt at mærke hendes hånd der, men også forbudt. Tænk hvis nogen af vores andre klassekammerater opdagede det. Det udløste en spænding i min krop, sikkert også i Lines. Hun fortsatte, og fortsatte med at kæle, strejfede min fisse uden på trusserne, klemte og aede, trykkede en finger mod min klit. Det gav et sæt i mig, og der undslap mig et lille støn. Hr. Nielsen vendte sig om. ”Man snorker ikke i mine timer Lis.” sagde han. Jeg rødmede og svarede, ”Nej, Hr. Nielsen.”

Da vi mødtes i skolen mandag, gav Line mig en knuser, som vi plejede at gøre, når vi mødtes, men denne gang gav hun mig også et strejfkys på munden. Da Mia kom, fik hun også et knus og et strejfkys. Lea, kom ikke i skole. Vi talte lidt om det, om det havde været for meget, eller om hun havde sladret. Nå, men timen begyndte, og vi arbejdede med dansk. Jeg glemte at fortælle, at vi blev færdig med vores projekt, som vi arbejdede på i weekenden. Line blev ved med at ae – kærtegne mig på låret, der vendte ind mod hende. Jeg havde en sommerkjole på, det var jo både varmt og solskin, som det normalt er i august. Hun passede hele tiden på, at der ikke var nogen der så det. I næste time havde vi orientering. Her skulle vi se en film, så vi kom i filmlokalet. Jeg kom til at sidde ved siden af Mia og Line ved siden af Mia. Så her skete der ikke noget. Det var en røvkedelig film. Næste time kom, og vi skulle have matematik. Vores lærer, Hr. Nielsen, er gammel og gråhåret. Det var bare så kedeligt. Nå, men han skulle forklare noget på tavlen, ikke så snart han begyndte, mærkede jeg Lines hånd på mit lår igen. Hun kærtegnede det, klemte let og lod hånden gå højere og højere op mod min fisse. Det var dejligt at mærke hendes hånd der, men også forbudt. Tænk hvis nogen af vores andre klassekammerater opdagede det. Det udløste en spænding i min krop, sikkert også i Lines. Hun fortsatte, og fortsatte med at kæle, strejfede min fisse uden på trusserne, klemte og aede, trykkede en finger mod min klit. Det gav et sæt i mig, og der undslap mig et lille støn. Hr. Nielsen vendte sig om. ”Man snorker ikke i mine timer Lis.” sagde han. Jeg rødmede og svarede, ”Nej, Hr. Nielsen.”
Lines hånd var blevet liggende ved min fisse. Jeg kunne mærke, jeg var begyndt at blive varm og våd der. Line var blevet modigere, så hun forsøgte at få en finger ind under min elastik i trussen, men jeg pressede mine lår sammen, så hun ikke kunne komme til, med det resultat, at hun gav mig et hestebid, og jeg spredte uvilkårligt lårene fra hinanden igen. Bagefter kælede hun igen for mit lår og mellem mine ben. Jeg var begyndt at trække vejret i stød, og min fisse fugtede og brændte. Det opdagede Line, for hun pressede sin finger mod min fisse og tog hånden væk derfra og op til sin næse og mund. Hun suttede på fingeren og hviskede ”uhm” i mit øre.
”Hold op med at sidde og hviske Line,” skreg Hr. Nielsen.
”Undskyld,” svarede Line.
Hr. Nielsen gik ned til vores bord og så på os. ”Så er det nok,” sagde han. Vi nikkede begge to og kiggede ned i bordet. Hr. Nielsen gik igen op til tavlen. Han havde bare lige vendt ryggen til, så var Lines hånd igen mellem mine ben og helt oppe ved min fisse. Hun kørte fingrene hen over den og pressede en finger ind ved min fisseåbning. Trussen var imellem, så hun kunne kun lige får den lidt ind. Jeg trak vejret uregelmæssigt, stønnede nok, spændte min balder og pressede lidt mod hendes finger. Hun tog igen hånden op til sin mund og slikkede på fingeren. Denne gang sagde hun ingenting, så førte hun hånden derned igen. Denne gang lirkede hun fingeren ind ved elastikken, og fik den helt ind og rørte mine skamlæber. Lirkede mere og fandt min våde revne. Hun kørte fingeren op og ned, det hun kunne komme til. Jeg lukkede øjnene og koncentrerede mig om, hvad hun gjorde ved mig. Hun brugte sin pegefinger, kørte helt nede fra mine balder og op til klitten, så pressede hun igen sin finger ind i min fisseåbning. Jeg prøvede på at være stille. Så mærkede jeg hendes anden hånd om min venstre brystvorte. Hun klemte lige vorten mellem to fingre. Det sendte elektriske stød til min fisse. Hr. Nielsen var ved at være færdig ved tavlen og vendte sig igen og kiggede ud over klassen. Jeg opdagede ikke noget, da jeg sad med lukkede øjne.
”Lis,” skreg han, ”sover du?”
”Nej” stønnede jeg.
Line tog sin hånd væk, men elastikken i trussen satte sig på den modsatte side af min klit og borede sig ind i min våde revne, sådan at min ene skamlæbe var blottet. Det sved lidt, men jeg fortrak ikke en mine. Hr. Nielsen var helt henne ved vores bord. ”Næste gang bliver I sendt på kontoret,” sagde han højt. Line og jeg nikkede og kiggede igen ned i bordet. Timen var ved at være gået, og det ringede ud til spisefrikvarter. Så snart klokken lød, rejste jeg mig og gik. Jeg kunne mærke trussen nærmest skære sig ind i min fisserevne. Det var næste svært at gå. Mia gik bag efter mig. Jeg gik direkte ud på pigetoilettet og låste mig inde, jeg måtte have ordnet mine trusser. Mia bankede på. ”Luk op” sagde hun. Jeg lukkede op, inden jeg nåede noget. ”Hvad laver I, dig og Line.” ”Ikke noget,” svarede jeg, trak mine trusser ned og satte mig på toilettet. Jeg var sjask våd. Det bankede på døren. ”Lis luk op,” det var Line. Mia lukkede døren op, så Line også kunne komme ind. ”Flyt dig lige lidt,” sagde Line til Mia, og gik forbi hende og satte sig ved toilettet mellem mine ben. ”Sæt dig ud på kanten,” befalede hun. Jeg satte mig længere frem. Line smøg min kjole op og plantede sin tunge direkte på min klit og begyndte at slikke mig. Jeg lænede mig tilbage og lukkede øjnene igen og nød at blive slikket. Lines tunge fandt hurtigt mine ømme punkter, og det varede ikke længe, inden jeg kom i en forrygende orgasme og faldt helt sammen på toilettet. Mia stod bare og så på, uden at sige noget. Hun så noget overrasket ud. ”Ja, hun har bare siddet og været liderlig lige siden i morges,” sagde Line henvendt til Mia. ”Så jeg har måttet sidde og kæle for hende i timerne og i sær den sidste.” Mia smilte. Jeg var godt nok klar over der skete et eller andet,” sagde hun. Jeg rejste mig og blinkede til Mia. Jeg tog udenom Line, og knappede hendes cowboybukser op. Mia trak dem ned, og satte sig foran Line. Jeg trak Lines trusser af. Mia begravede med det samme sit hoved mellem Lines ben og begyndte at slikke hendes fisse. Jeg kælede for hendes bryster og nappede i vorterne skiftevis hårdt og blødt. Line begyndte straks at stønne. Mia trak sig lidt væk. ”Du er da vist også liderlig, ellers ville du vel ikke være så våd her”, sagde hun og begravede hovedet mellem benene igen. Line var liderlig. Hun stønnede og bevægede underlivet frem og tilbage. Der gik ikke mange øjeblikke, før hun skreg og kom i en heftig orgasme. I det samme ringede det ind til næste time. Line nåede kun lige at blive helt færdig. Både Mia og jeg gik ud og løb ind i klassen. Line kom først efter læreren var kommet, hun undskyldte og sagde, at hun havde været på toilettet. Der skete ikke mere i skolen, andet end vi aftalte, jeg skulle ringe til Lea. Det var hende der havde vores projektmappe, der skulle fremlægges næste dag. Line og Mia fulgtes ad fra skolen. Jeg blev kaldt op på kontoret, Hr. Nielsen havde klaget over mig. Jeg fik en skideballe – selv om jeg syntes det var uretfærdigt. Jeg troede, jeg kunne nå Mia og Line, men de var ikke at finde nogen steder, jeg så efter på toilettet, men de var gået. Jeg tænkte på Mia, der ikke havde fået nogen udløsning, det ville jeg gerne give hende, men det måtte så vente. Fra skolen gik jeg forbi, hvor Mia bor, men hun var ikke hjemme, sagde hendes mor, men hun kommer nok om lidt, hun skal jo på arbejde. Jeg gik videre hjemad og ringede til Lea. Det var Leas mor der tog telefonen. Jeg spurgte om jeg måtte komme forbi, selv om Lea var syg, da hun havde vores mappe vi skulle bruge dagen efter. Ja, kom du bare, hun har det meget bedre nu, det var bare lidt ondt i maven her til morgen. Jeg aftalte med min mor, at jeg skulle være hjemme igen ved spisetid. Da jeg ringede på, var det Leas mor, der lukkede op. Kom inden for Lis, Lea er på sit værelse. Jeg gik derind, hun sad ved sit skrivebord og tegnede. Hej Lea, hvordan går det? Jo tak udmærket. Har du ondt? Næ, ikke mere. Hvad fejlede du? Jeg havde ondt i maven til morgen, men det er ovre nu. Jeg gik hen bag hende. Hun havde en nederdel og bluse på. Var det på grund af det i går? Nej, svarede hun. Du må undskylde det i går, det var ikke min mening, at det skulle være sådan. Det er helt ok, svarede hun. Det var måske godt nok? Tja, det ved jeg ikke? Jamen kunne du lide det? Det ved jeg ikke rigtigt. Det så ellers sådan ud til sidst. Måske, men jeg er ikke lebbe. Det er der ikke nogen af os der er. Det er vel bare, at vi hjælper hinanden til det, og det er da dejligt, ikke? Jooo, det er det vel. Har du aldrig selv gjort det? Lea var blevet meget rød i hovedet. Hvad mener du? Ja, kælet med dig selv? Dyb tavshed. Øh? sagde jeg. Lea så på mig, og svarede tøvende – joe. Nå, men så var det vel også godt nok? Jae. Jeg lagde hænderne på hendes skuldre og masserede hende lidt. Nej, sagde hun og rejste sig. Hvad? Jeg vil ikke igen. Hvad da? Det er forkert og jeg har ikke lyst. Ok, det var nu heller ikke derfor, jeg lagde mine hænder der. Det var bare fordi, jeg ville være god ved dig. Jeg er god til at massere, jeg masserer tit min mor og far der, sagde jeg og pegede på hendes skuldre. Lea gik hen til vinduet med ryggen til mig. Jamen jeg har ikke lyst. Ok, det bestemmer du jo, svarede jeg. Lea gik ud af værelset. Jeg kommer lige om lidt, sagde hun, da hun gik. Jeg kiggede mig rundt på hendes værelse. Det var ikke mange gange jeg havde været der.. en-to-tre gange, tror jeg. Værelset var pænt. Der var mange dukker og tegninger. Lea var rigtig god til at tegne. Jeg satte mig på hendes seng og ventede til hun igen kom tilbage. Da hun kom ind, havde hun været nede i køkkenet og hentet varm kakao til os. Vi drak det uden at sige ret meget. Lea satte sig ved sit skrivebord, mens vi drak det. Da vi var færdige, spurgte hun, om jeg ville have mere, men jeg sagde nej tak. Jeg går lige ned med kopperne, sagde hun og gik igen. Jeg rejste mig og gik rundt på værelset, satte mig ved skrivebordet og så på den tegning, hun var ved at lave. Lea var hurtig tilbage. Du er god til at tegne, sagde jeg. Synes du? Ja, jeg kan godt lide de her. Hun tegnede landskaber, mennesker og dyr. Må jeg prøve at tegne dig? Gerne, svarede jeg. Hvordan skal jeg sidde? Her på sengen, sagde hun. Jeg satte mig over ved siden af hende, men hun rejste sig og satte ved skrivebordet og begyndte at tegne. Mens hun tegnede, sagde hun ingenting. Jeg sad og fortalte om skolen, ikke Line, Mia og mig, men hvad vi havde lavet. Efter ca. en ½ time var hun færdig med tegningen. Det lignede mig på en prik. Det er du god til. Den ligner meget godt, sagde hun. Prøv at tegn mig i fuld størrelse, altså hvis du gider, sagde jeg. Lea nikkede. Ok, sagde hun, men så skal du lægge dig på sengen. Ok, sagde jeg og tog min sko af og lagde mig op i sengen. Hvordan skal jeg ligge? På siden med armen under hovedet og kig over mod vinduet. Ok, jeg lagde mig som hun bad mig om. Jeg trak lidt op i min kjole, lige så mine trusser kunne ses. Lea gik i gang med at tegne igen. Du må ikke snakke, sagde hun, da jeg begyndte at snakke om skolen igen. Ok, svarede jeg. Jeg lå og tænkte på, hvad Line havde gjort ved mig. Så jeg lå egentlig og blev lidt varm og våd mellem benene. Men jeg måtte ikke røre mig, så længe hun tegnede mig. Det var vildt frækt, det Line havde gjort. Jeg lå og udtænkte en plan for, hvordan jeg ville gøre noget ved hende når chancen bød sig. Lea var næsten færdig med tegningen. Den var flot. Hun havde tegnet mig, som jeg lå på sengen, med kjolen smøget op, så man kunne se mine trusser. Den er rigtig flot Lea, sagde jeg. Synes du? Ja, må jeg få den. Kun hvis jeg må lave én til. Det må du gerne, svarede jeg og så på uret. Jeg skal bare være hjemme ved spisetid… men klokken var kun 16.15, så der var god tid. Hvordan skal jeg så ligge denne gang? Det bestemmer du, svarede hun. Jeg lagde mig med hovedet i den anden ende af sengen, sådan at jeg lå med benene mod hende. Jeg trak igen kjolen op og spredte mine ben, lagde mig på albuerne og kiggede fremad mo
d hende. Lea gik igen i gang med at tegne, og jeg begyndte at snakke. Du må ikke sige noget, så kan jeg ikke koncentrere mig. Jeg tav stille og tænkte videre på min plan med Line. Jeg håbede, hun havde kjole eller nederdel på næste dag, men det havde jeg nu ikke set hende i endnu. Men jeg håbede, så ville jeg kunne få revanche fra i dag. Gad vide hvad Mia og hende havde lavet på vej hjem fra skole, jeg blev lidt misundelig, men forestillede mig Line havde slikket Mias fisse, til den gik på hende. Jeg kunne igen mærke varmen i min fisse, og også at den blev våd. Det var lidt svært at ligge stille nu, men hver gang jeg lå uroligt, sagde Lea, lig dog stille, … eller – Du skal ligge stille, jeg er næsten færdig nu. Så må du rejse dig – men jeg blev liggende. Hun viste mig tegningen. Den var flot. Hun havde tegnet mig som jeg lå. hun havde også lavet en lille plet i mine underbukser. Jeg blev lidt rød i hovedet. Hvad er det der? Ja, har du tisses eller hvad? Næe, jeg lå bare og tænkte på hvad vi gjorde i går, svarede jeg. Selvom det ikke passede helt. Så må du være meget våd, når det giver en plet i underbukserne. Jeg løftede op i kjolen, så jeg selv kunne komme til at se pletten. Se bare der, sagde Lea og pegede på pletten. Øhh. ja, jeg blev helt varm mellem benene, da jeg tænkte på det i går. Bliver du ikke også det sommetider? Engang i mellem. Er du det også nu? sagde jeg og løftede op i hendes nederdel. Nej, svarede hun og trak sig væk fra mig. Vil du tegne mig uden trusser på? Lea blev rød i hovedet. Ja, det vil jeg gerne. Hun gik hen til døren og låste den. Jeg trak trusserne af, og lagde mig på ryggen med spredte ben. Lea satte sig tilrette og begyndte at tegne min våde fisse. Min klit var hård og opsvulmet. Mine brystvorter spændte, og jeg trak vejret uregelmæssigt. Jeg forsøgte at ligge musestille, men det var svært. Jeg kunne mærke min fisse nærmest saftede, det blev meget vådt. Lea studerede min fisse, tegnede og studerede igen. Pludselig lagde hun blyant og papir, rejste sig og lagde sig mellem mine ben og begyndte at slikke min våde revne. Åhhh, det er dejligt, hviskede jeg. Lea svarede ikke, hun slikkede og slikkede mig i revnen og klitten. Jeg kælede for min brystvorter uden på kjolen. De var hårde og stive, og det sendte dejlige impulser til min fisse. Sådan lå vi lidt, og jeg kunne mærke orgasmen komme rullende fra brysterne til min fisse, der øjeblikkelig begyndt at trække sig sammen i kramper. Åhhhh.. jae.. åhhh.. stønnede jeg. Lea fortsatte med at slikke til orgasmen havde lagt sig helt, og jeg lå lige så stille og sundede mig. Åhh, hvor var det dejligt Lea, hviskede jeg. Vil du også slikke mig? Jeg nikkede og hviskede igen.. Jaaaee. Lea rejste sig og tog sin nederdel og trusser af. Hendes røde fissehår strittede og glinsede, da hun lagde sig ned ved siden af mig. Jeg kyssede hende på munden og kravlede ned mellem hendes ben. Det var et dejligt syn og en dejlig duft der kom derfra. De røde hår der omsluttede hendes skamlæber var glinsende våde. Jeg lagde en hånd på hendes mave og trak lidt opad og fik min tommel og pegefinger lagt sådan, at de kunne gøre god plads, så hendes klit kom godt frem i lyset. Den var hår og opsvulmet. Jeg stak tungen frem og slikkede på den. Spred lige dine ben lidt mere. Lea spredte sin ben, så jeg bedre kunne komme til. Så slikkede jeg i hendes våde revne helt nede fra numsehullet og op til klitten. Hele tiden sådan, at jeg borede min næse ind i hendes fisserevne og ramte klitten, når jeg kom derop. sådan gjorde jeg flere gange. Så tog jeg min pegefinger og lod den lege i hendes fisseåbning, pressede lidt og fik lige fingeren ind i hullet, trykkede den lidt nedad, for at få lidt bedre plads til den. Lea begyndte at rotere med underlivet, så det næsten var svært at komme til at slikke hendes klit, men det lykkedes for mig. Hun begyndte at stønne højt og jamre. Åhhh.. jaa.. bliv ved.. Jaa..a..a. og hendes fisse begyndte at trække sig sammen i orgasmekramper. Hun nærmes skreg sin orgasme ud i værelset. Da de sidste orgasmedønninger have lagt sig, slappedes hun igen af. Jeg var helt bange for, at hendes mor skulle have hørt os, men det gjorde hun heldigvis ikke. Jeg lagde mig ved siden af hende og kyssede hende på munden og sagde, – Var det ikke godt? Joe, dejligt, svarede hun og kyssede mig igen.

Fortsættes i del 4

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

