//
you're reading...
onani, Pigesex

Debuten del 2

Jeg begynder at lege lidt med min numse også

Den sidste skoledag kom. Mia og jeg nåede ikke at være sammen inden. Vi havde for meget at lave hver især. Jeg var blevet mine forældres kæledække efter endefulden jeg fik, så jeg fik faktisk lov til noget mere end jeg tidligere havde fået. Men jeg benyttede mig nu ikke ret meget af det. På den sidste skoledag kom Mia og spurgte om jeg ville med hjem til hende bag efter. Det ville jeg gerne, jeg skulle bare lige hjem inden, så de vidste hvor jeg var henne. Jeg skyndte mig hjem med skoletasken, og fik lov til at tage over til Mia, jeg skulle bare være hjemme til spisetid.
Da jeg ringede på døren hos Mia, var det hendes mor der lukkede op.
– Hej, sagde hun, Mia venter oppe på sit værelse, så du kan bare gå derop. Jeg bankede på døren og gik ind.
– Hej, sagde Mia og rejste sig fra sengen og gav mig en omfavnelse, og et kys på kinden.
Jeg gengældte kysset, men på hendes mund.
– Hvordan går det med din røv?
– Joe, tak fint, det gør slet ikke ondt mere.
– Har du haft ondt andre steder?
– Næ, hvorfor det? Har du?
– Nej, men jeg har tænkt meget på det vi gjorde.
– Det har jeg også. Det var faktisk dejligt, synes du ikke?
– Jo. Hun kyssede mig igen på munden, denne gang med tungen.
Jeg besvarede med det samme kysset.
Det bankede på døren. Vi for fra hinanden.
– Kom ind, sagde Mia.
Det var hendes mor, hun så forbavset på os, hun kunne garanteret se at vi havde lavet et eller andet vi ikke måtte.
– Hvad laver I?
– Ingenting svarede vi i munden på hinanden.
Hun stirrede lidt på os, men sagde så. – Jeg kører ud og handler, vil I med, eller vil I blive her hjemme?
– Helst herhjemme, svarede Mia. Hvor længe er du væk?
– Det ved jeg ikke, nok en times tid. Bliver du og spiser Lis.
– Nej tak, jeg skal hjem til aften, svarede jeg.
– Ok, jeg kører selv, vi ses senere.
Mias mor lukkede døren efter sig.
– Det var tæt på, sagde jeg.
Mia nikkede. – Jeg sørger lige for at døren er låst, sagde hun da hun gik ud af værelset. Da hun kom tilbage, sagde hun, – Jeg fik hende til at købe noget kage med hjem til eftermiddagskaffen, ok?
Jeg nikkede. Vi hørte bilen køre væk fra huset.
– Hvor kom vi til?
– Æh, det ved jeg ikke, men vi kyssede da hun kom ind af døren, tror du hun opdagede noget?
– Det ved jeg ikke, jeg tror det ikke.
Jeg gik hen til Mia, og kyssede hende igen på munden. Mia gengældte kysset.
– Skal vi ikke tage tøjet af?
– Jo. Mia begyndte at trække min bluse op over hovedet på mig.
– Går du aldrig med bh eller en top?
– Næ, svarede jeg, gør du?
– Ja sommetider gør jeg, jeg har da en bh på nu.
– Jeg har godt nok én, men jeg har ikke lyst til at have den på.
Hun havde fået min trøje helt af, og jeg begyndte at hjælpe hende med sin. Da den var kommet af, knappede jeg hendes bh op og hjælp den af også. Nu stod vi i cowboybukser begge to. Jeg rørte straks hendes bryster, de var alligevel noget større end mine, men det var helt ok med mig. Hendes brystvorter blev hårde så snart jeg rørte dem, og det gav et sæt i hende. Jeg krammede dem, og bøjede mig lidt ned og kyssede begge hendes brystvorter. Mia knappede sin bukser op og lod dem falde.
– Vent lige lidt, vi skal lige have tøjet af først. Jeg fik også min bukser af, så nu stod vi igen i sloggi-trusser begge to. Mia tog sine af, så jeg kunne lige så godt smide mine også, så det gjorde jeg.
– I dag skal vi prøve kun at lege med vores bryster, og først til sidst går vi derned, sagde hun og pegede på min fisse.
Jeg nikkede.
– Hvem starter?
– Det gør du. Vi gør lige som på filmen, ikke?
– OK, så læg dig på sengen, sagde jeg.
Mia lagde sig på ryggen og jeg begyndte at nulre hendes brystvorter mellem to fingre. Lod min tunge spille på dem skiftevis. De blev meget hårde og stod lige op i vejret oven på hendes bryst, meget flot syn og ophidsende, syntes jeg. Jeg gav mig til at suge den ene brystvorte ind i munden, og bed i den med læberne, mens jeg med den anden hånd nulrede den anden brystvorte. Så byttede jeg, sugede den anden brystvorte ind i min mund og bed let med læben i den. Nulrede den anden med min fingre. Så pustede jeg på dem begge to. Det gav et støn og sæt i Mia da den kolde luft ramte hendes vorter. Så sugede jeg igen og lod min anden hånd kramme hele hendes bryst, aede og masserede. Mia var slet ikke upåvirket af det, jeg kunne høre hun trak vejret anderledes, hurtigere og
lidt mere i stød. Jeg skiftede fra det ene bryst til det andet. Pustede på vorten, bed i den med læberne, nulrede dem med fingrene. Lod min pegefinger spille hen over vorten i længere tid.
– Åhh ja, nu må du godt lege lidt mellem mine ben, jeg er tæt på nu, vil du ikke godt slikke mig nu?
Men jeg fortsatte med brysterne.
– Please Lis, nuuuu..
Jeg overgav mig og kravlede ned mellem hendes ben og begyndte at slikke hendes klit. Det var rigtigt hun var tændt, hun var sjask våd og dejlig. Jeg slikkede hende i revnen og på klitten. Der gik ikke mange slik før en orgasmen væltede ind over hende. Jeg slikkede hende på klitten under hele orgasmen og fortsatte efter lige hårdt. Mia stønnede, jamrede og vred sig rundt.
– Nej, nej, nej, åhhh åhh, nej, nejeeeee.. sagde hun.
Men jeg fortsatte ufortrødent videre. Da orgasmen havde lagt sig, fortsatte jeg med at slikke hende, bare knap så intenst som før, men jeg havde igen tungen i den våde lækre revne. Slikkede hende der hvor man tisser, gjorde min tunge lidt spids, slikkede og pressede med tungen. Mia begyndte at bevæge underlivet op og ned, frem og tilbage mod min tunges behandling. Jeg slikkede hende i fisseåbningen.
– Åhh ja Lis, det er bare så skønt, du må ikke stoppe nu vel.
Jeg kunne ingenting sige, hele mit hoved var begravet mellem hendes ben. Jeg havde ingen intention om at stoppe, jeg var lige så opstemt som hun var. Jeg slikkede og slikkede og pludselig jamrede hun igen nærmest skreg og stønnede åhhåhhhåhhåhh. Og hun spændtes i en bue og fik endnu en orgasme. Denne var noget kraftigere end den første hun fik. Jeg lagde mit hoved på hendes fisse og vi pustede ud. Jeg skulle lige have vejret igen, der var ikke så meget ilt der.
– Tak for det Lis, det er bare det vildeste jeg har prøvet. Nu er det din tur, læg dig ned.
Vi byttede plads og Mia gik i gang med at kysse mine bryster, men det var slet ikke nødvendigt, jeg var klar til at blive slikket direkte.
– Du må gerne slikke mig med det samme, sagde jeg.
Mia kravlede ned mellem mine ben og slikkede lidt i min fisserevne. Åh det var skønt, og jeg var meget tændt og våd. Der kom en bil ind i indkørslen, det måtte være Mias mor.
Vi for op og begyndte at tage tøj på, jeg løb af sted med mit tøj ud på badeværelset. Æv æv æv æv, så tæt på og så alligevel ikke, æv æv æv.. Jeg kunne høre Mias mor råbe nede fra “Jeg er hjemme Mia, kommer du lige og hjælper mig?” Jeg hørte også Mia råbe tilbage, ”Kommer lige om lidt.”
Jeg fik mig nettet og gik også derned.
– Har i hygget Jer, sagde hun henvendt til mig.
– Ja, ja, svarede jeg.
Vi fik is og kage, hvorefter vi igen gik op på Mias værelse. Da vi kom ind, sagde Mia, – Æv, hvordan går det?
– Jeg er stadig noget våd dernede, sagde jeg og pegede på min fisse.
Mia begyndte at knappe mine cowboybukser op og trak dem ned. Mine trusser tog hun med, med det samme. Hun satte sig på knæ foran mig og begyndte at slikke mig på klitten. Det var jeg nok ikke helt klar til, men jeg lod hende gøre det, og hun var god til det. Jeg blev meget hurtigt tændt og klar igen. Mia slikkede min klit. Jeg stod og prøvede at få noget at holde ved, men det var der ikke. Mia slikkede min klit hårdt og bestemt, og jeg kunne mærke jeg var ved at være der. Hun slikkede og slikkede og jeg mærkede min fisse gå. Jeg krympede mig sammen så meget jeg kunne, det var ikke meget med et hoved mellem benene, men orgasmen rullede ind over mig. Jeg kunne intet gøre for at stoppe det nu. Åhhh, jaaa.aaa..a jeg var ved at falde, men det lykkedes mig at klare det uden. Mia hjalp mig, hun havde begge sine hænder fri til hjælp. Da orgasmen havde lagt sig, pustede jeg ud og satte mig på hendes seng.
– Puuuhh, det var godt. Vi må gøre det om en anden dag i ferien, så du også kan komme to gange i træk.
Jeg nikkede ja. Mia gav mig mit tøj, her du må hellere tage det på igen. Min mor kan godt finde på at kommer herop. Jeg fik mine trusser og bukser på igen og tog hjem til aften.

Jeg havde fødselsdag tre dage efter, Mia og hendes mor kom med en gave til mig, det var en T-shirt.
– Er det ok vi går en tur? spurgte Mia min mor. Det var det, men ikke for længe, sagde Mias mor.
– Nej vi går bare lidt, sagde jeg.
Da vi kom af sted, sagde Mia. – Kom vi går hjem til mig, der kan vi være
i fred, så længe min mor er her. Vi gik direkte op på Mias værelse da vi kom derhen. Ligeså snart vi var der, tog Mia mig i sine arme og kyssede mig med tunge og det hele, og jeg besvarede det med det samme. Vi vidste begge hvad vi ville.
– Denne gang er det dig der skal først.
– Ok, sagde jeg, og vi begyndte begge at tage vores tøj af. Denne gang tog vi trusserne af med det samme, så vi var helt nøgne. Mia begyndte at kysse mig med dybe tungekys, og jeg besvarede det igen.
– Læg dig på sengen.
Det gjorde jeg så, jeg lagde mig på ryggen. Mia begyndte straks at kæle for mine allerede hårde brystvorter, sugede på dem bed blidt i dem, også med tænderne. Min fisse var varm og våd. Mia begyndte at kysse mig ned over maven legede med min navle, stak tungen helt ind i den, sugede og slikkede. Hun fortsatte ned til min fisse, rejste sig og lagde sig ind over mig, og plantede sit hoved mellem mine ben. Hun rakte begge hænder op til mine bryster og kælede for dem samtidig med at hun begyndte at slikke min klit og fisserevne.
– Uhmmm, hvor er du dejlig våd og varm.
– Jaemm… stønnede jeg bare.
Så tog hun den ene hånd ned og legede med min fisseåbning, spillede med en finger og slikkede min klit, klemte min ene brystvorte.
Jeg kunne mærke jeg var ved at være kørt helt op, jeg stønnede og lavede bevægelser med underlivet mod hendes behandling af mit skød. Åh, det var bare så skønt. Åh, åh, jaeeee åhhhh.. Så kom jeg. Min fisse trak sig sammen og jeg rystede i hele underlivet. Mia fortsatte sin behandling af mig, det gjorde at jeg fik en længere orgasme end sidst. Hun kyssede nu min fisse og jeg kunne slappe lidt af, men ikke længe, så startede hun igen at slikke min klit krævende. Hun slikkede min fisse åbning og mit tissehul blev behandlet. Åh, det gjorde dejligt. Mia slikkede og slikkede. Så tog hun igen fingeren til hjælp. Denne gang lige i mit tissehul. Hun trykkede og kørte fingeren frem og tilbage. Så slikkede hun igen min klit. Der skulle ikke meget til før jeg atter kom. Åhja.. åhhhh… mjaaaaa.. denne gang var orgasmen meget kraftigere og jeg stønnede og skreg. Min krop dirrede og rystede, det var den kraftigste orgasme jeg havde oplevet, åhhh bare så dejligt. Mia kyssede igen min fisse indtil jeg var helt færdig og orgasmen var ebbet ud. Jeg følte mig helt ør i hovedet. Mia rejste sig og satte sig over mit hoved, hun sænkede sin våde fisse ned til min mund, sådan at når hun bevægede sig frem og tilbage ramte hendes klit min næse. Jeg slikkede hende i hele fissen, brugte min hænder til at massere hendes balder, jeg klemte og aede dem. Mia stønnede nu højere. Jeg kunne se hun selv kælede for sine brystvorter. Jeg klemte hendes balder lidt hårdere og løftede hænder væk og slog
hende på begge balder samtidig. Mia skreg – Year – og jeg kunne mærke at hun kom. Jeg masserede, klemte hendes balder og slikkede det bedste jeg havde lært under hele hendes orgasme. Da hun var helt færdig, kravlede hun af mit hoved og vi lagde os og kyssede lidt.
– Tror du ikke vi hellere må se at komme hjem til mig igen?
– Jo, lad os det.
Det gjorde vi så. På vej hjem sagde jeg tak for den skønne fødselsdagsgave jeg havde fået på hendes værelse.
– I lige måde, sagde Mia

Den næste dag havde min mor og far arrangeret, at jeg skulle på ferie hos min moster i 8 dage. Her gik jeg og tænkte på Mia og det vi havde gjort sammen. Det gjorde mig enormt liderlig, så jeg måtte give mig selv en udløsning, hvilket var helt ok, jeg fik nogle dejligt orgasmer. Jeg havde opdaget, at jeg ved at lege med mine brystvorter og min klit fik en herlig orgasme. Jeg tænkte også meget på hvordan det ville være at prøve det sammen med en dreng, men det måtte komme senere. Da ferien hos moster var slut og jeg kom hjem, var noget af det første jeg gjorde, at ringe til Mia, men hun var tage på ferie med sin familie. Da der var gået 8 dage mere, tog mine forældre og jeg også af sted til Vesterhavet i sommerhus. Der skulle vi være i 14 dage. Vejret var ikke det bedste, men sådan er det jo tit i Danmark. Men det blev dog til nogle dage ved vandet, hvor vi kunne ligge og tage sol og bade. Egentlig skete der ikke noget særligt, det var ren afslapning alle 14 dage.

Da vi kom hjem igen, var der en hilsen fra Mia, hun var taget af sted sammen med noget familie til Sverige, og kom først hjem lige inden skolestarten. Jeg gik og kedede mig lidt, men sådan er det vel. Det gav mig tid til at udforske min egen krop, især når jeg gik alene hjemme om dagen. Jeg havde jo fundet ud af, at det var skønt at lege med mine bryster. Mine brystvorter var meget følsomme. Min fisse havde også nogle funktioner jeg udforskede. Min klit, ok, men også hullet hvor man tisser var meget følsomt, og kunne slippe nogle fantastiske følelser ud i kroppen. Så var der selve fisseåbningen, skedeåbningen om man vil. Hvis jeg legede med en finger her, kunne jeg blive helt vild. Jeg prøvede også at stikke en finger ind i åbningen. Det gav faktisk en helt anden følelse. Jeg fandt også ud af, at mine balder havde mange funktioner. Det havde jeg jo egentlig fundet ud af, da jeg havde fået den endefuld af min far, men man kunne også ae og massere dem. Mit numsehul prøvede jeg også at lege med. Det var en dag hvor jeg havde ligget og leget med min fisse, men midt i det hele skulle jeg på wc. Det gjorde jeg, så da jeg var færdig og tørrede mig, kunne jeg mærke en ny følelse, så jeg gik tilbage og legede videre, denne gang både med fisse og numsen. Det gav mig en helt anden form for udløsning, mere kraftig intens. Det er svært at beskrive. Jeg ledte også efter en erotisk film i vores videosamling, men fandt ikke nogen. Jeg var også inde og kigge lidt i mine forældres ting, men det opgav jeg hurtigt, det eneste jeg fandt var et par gamle rapportblade. Dem studerede jeg grundigt. Især de grå sider tændte mig, så jeg var nødt til, at få en udløsning. Jeg forestillede mig at jeg var en af personerne i historierne. Eller da jeg læste om to piger der elskede med hinanden, tænkte jeg selvfølgelig på Mia.

Ugen gik og Mia kom hjem lørdag. Hun ringede straks hun var inden for døren derhjemme. Vi aftalte at mødes søndag, da jeg skulle i byen med min far og mor om lørdagen. Jeg var ikke stået op da Mia kom og vækkede mig. Mia gav mig et kys på kinden, jeg trak hende lidt ned til mig, og ville give hende et kys på munden, men hun trak sig lidt væk.
– Det er ikke så godt lige i dag, sagde hun.
Men jeg gjorde et forsøg til, og hun overgav sig og kyssede mig igen. Hun fortalte mig så at hun havde mens, og at det var derfor det ikke var så godt i dag.
Jeg lå ellers og havde sådan en lyst, men måtte så vente. Vi snakkede om vores ferier, hvad vi havde lavet osv.. og om den forestående skolestart.

Ferien var slut..

Vi startede i skole igen onsdag, så nu var der igen noget at tage sig til. Mia og jeg kom ikke til at sidde sammen, det havde vi ellers aftalt, men læreren havde sat os sammen, så vi kunne ikke selv vælge. Jeg kom til at sidde ved siden af Line, en ny pige i klassen. Mia kom til at sidde ved siden af Lea, en pige Mia overhovedet ikke kunne lide. Line viste sig at være helt ok at sidde ved siden af. Vi snakkede nok lidt for meget, men fik dog også udrettet noget. Efter en uges tid skulle vi lave et gruppeprojekt sammen, så vi fik lavet det sådan, at Mia og Lea kom med i vores gruppe, altså Lines og min. Mia og jeg havde ikke rigtigt snakket sammen efter vi var startet i skolen, Mia havde fået arbejde efter skoletid. Så det blev ikke til meget efter skole tid. Vi havde 14 dage til projektet, og vi gik i gang med det. Vi arbejdede i skolen, men også lidt om eftermiddagen, især Line og jeg, men også Lea deltog et par gange. Mia kunne først fredag aften, så jeg fik arrangeret med mine forældre, at Lea, Line og Mia måtte sove hos os fra fredag til lørdag. Vi var startet på at give hinanden et knus hver gang vi mødtes, det var Line der indførte det. Selv i skolen gav hun mig et knus når vi mødtes, så det var helt naturligt for mig, at vi også gjorde det med Mia og Lea. Mia og jeg klemte hinanden på en anden måde.
En dag hviskede Mia til mig, at hun var liderlig, og at vi snar skulle være sammen igen.

Da vi var samlet fredag aften ved 19 tiden, gik vi straks i gang med at arbejde på projektet. Min mor kom og sagde, at vi hellere måtte se at få redt sengene op, så kunne vi fortsætte bagefter. Line syntes vi alle skulle sove sammen på mit værelse, det var nok ikke lige det, jeg havde tænkt mig, jeg ville helst sove sammen med Mia alene på mit værelse, men det endte med, at vi alle skulle sove der. Vi kunne nemt være der, jeg har et temmelig stort værelse.
Da vi skulle i seng, sagde Mia, – Skal vi ikke alle i bad inden? Det ville vi gerne alle sammen. Lea gik i bad først. Hun er 15 ligesom vi andre, hun har rødt langt hård, nogle pæne bryster, med en meget brun ring om brystvorterne. hun er nok omkring 170 cm høj, meget lys i hunden. Hendes bryster ser meget faste ud, og hun har aldrig bh på. Vi andre tre begyndte at tage vores tøj af. Mia stille sig tæt på mig, så hun kunne komme til at røre ved mig uden Line kunne se det. Jeg gjorde gengæld. Jeg stod og betragtede Line. Hun havde langt lyst hår, hendes bryster var lidt større end Mias og mine, hun havde grønne øjne, en fin bagdel, hun var på højde med mig, én et par og halvfjers eller sådan noget. Lea kom tilbage, hun havde taget nattøj på. Bukser og bluse. Så gik Mia i bad. og Line og jeg fik et håndklæde om os og ventede. Lea lagde sig på madrassen på gulvet. Det skulle vi i øvrigt alle fire, altså ligge på gulvet. Da Mia kom tilbage, havde hun bare en lang T-shirt og underbukser på. Line gik derud, jeg fulgte med, mest for lige at vise hende hvor der var sæbe, da hun ikke havde noget med, hun havde kun sin tandbørste. Line smed håndklædet og gik i bad. Jeg blev der imens og børstede tænder. Da Line var færdig i badet, byttede vi plads og jeg brusede mig og hun børstede tænder. Jeg tog også en T-shirt på og et par rene underbukser. Line havde ingen rene underbukser med, så hun lånte et par af mig. hun havde en nat bluse som hun tog på. Vi gik ind til de andre igen. Mia havde lagt sig ved siden af Lea. Jeg lagde mig ved siden af Mia, og Line lagde sig ved siden af mig. Vi lå rimelig tæt alle fire, men det var vældig behageligt. Lea sov næsten da vi kom og lagde os ned. Vi var kun lige kommet ned at ligge, så kom min mor og sagde godnat. – Lad nu vær med og snakke hele natten! sagde hun og slukkede lyset. Vi havde alle lagt os på ryggen.

Vi lå alligevel og hviskede sammen, Line, Mia og mig. Lea deltog ikke, det lød som om hun var langt væk. Vi hviskede lidt om opgaven, men også andre ting. Hvordan det havde været for Line at skifte skole og sådan. Mens vi lå og hviskede, krøb Mia lidt tættere på mig. Hun lagde sig på siden, med venstre arm under hovedet, højre arm/hånd placerede hun på mit venstre bryst. Det var godt der ikke var meget lys, så Line ikke kunne se det. Jeg forsøgte at flytte hendes hånd, men Mia lagde den tilbage hver gang jeg rykkede den væk. Line fortalte om hendes gamle skole. Mia kælede for begge mine brystvorter på skift. De var allerede nu hårde og jeg lå og blev varm mellem benene. Mia deltog ikke i Lines og mit hviskeri, hun spillede at hun sov, og koncentrerede sig om at tirre mig, så jeg ikke kunne hviske så meget med Line, derfor svarede jeg hende ikke et par gange.
– Sover I alle sammen? spurgte Line.
– Jeg tror Lea og Mia gør, hviskede jeg tilbage.
– Ok, måske skal vi være lidt mere stille, så vi ikke vækker dem?
– Det er nok en god ide, svarede jeg. (Mia klemte min meget hårde brystvorter mellem tommel og pegefinger. og lod sin hånd nusse mig ned over maven til mit venusbjerg. Hun trykkede mig på skambenet, rent uvilkårligt pressede jeg underlivet mod hendes hånd og kom til at udstøde et lille støn).
– Sover I tit sammen? spurgte Line.
– Næ ikke særligt tit, svarede jeg. – Det er ellers hyggeligt, synes du ikke?
– Jo.
(Mia prøvede at presse sin hånd ned mellem mine ben, men jeg ville ikke sprede dem, sæt nu hvis Line opdagede det).
– Det er helt dejligt, måske kan vi gøre det en anden dag igen.
(Mia lod nu sin hånd gå ind under min T-shirt og op til mine bryster igen. Jeg lod hende gøre det)
– Har du egentlig nogensinde haft en kæreste? spurgte hun.
– Nej, ikke endnu. Har du?
(Mia nulrede mine brystvorter, klemte dem mellem to fingre)
– Næ, ikke endnu, jeg ved heller ikke om jeg har lyst, har du det?
(Mia klemte den ene brystvorte hårdt, og jeg gispede)
– Er der noget galt? spurgte hun.
– Næe, nærmest stønnede jeg.
– Har du lyst til at få en kæreste, spurgte hun igen.
– Det ved jeg ikke rigtigt, svarede jeg lettere stønnende.
(Mias hånd var igen på vej ned mellem mine ben, denne gang flyttede jeg lårene lidt fra hinanden, så hun kunne få en finger eller to ned mellem dem).
– Sommetider når jeg ligger i min seng, ville jeg gerne have en, sagde hun. har du det også sådan?
– Tja, måske, svarede jeg.
(nu var Mias hånd på vej ned i mine trusser).
– Må jeg ikke give dig et godnat klem inden vi skal sove?
Spørgsmålet kom helt bag på mig.
(Mia havde nu sin hånd nede i mine trusser og der var nærkontakt med min klit, og også lidt i mine våde revne)
Jeg nåede ikke at svare, før Line vendte sig og lagde sig ind over mig og gav mig et knus. Det vil sige, hun nærmest maste mig nærmest ned i madrassen. Dynen var i mellem os, men jeg lagde mine hænder omkring hende og pressede hende ind til mig og aede hende på ryggen.
(Mia arbejde heftigt mellem mine lår, direkte på min klit, meget krævende)
Jeg trykkede Line ind til mig, og gav hende et kys på kinden. Line trak sig lidt fra mig, og jeg gav slip. Troede hun var blevet fornærmet og igen ville lægge sig. Men det var kun for at give mig et hurtigt kys på munden. Jeg var så tændt, at jeg med det samme holdt hende fast til mig og sugede hendes tunge ind i min mund. Line stivnede lidt, men blev liggende. jeg kyssede hende krævende. Jeg begyndte at bevæge underlivet op og ned mod Mias fingre. Jeg kunne mærke det kriblede i mine ben og jeg begyndte at ryste over det hele. Jeg var helt væk. Vidste ikke hvad Line ville sige. Men det var bare for meget. Mias hånd og Lines kys gav mig en herlig orgasme. Jeg stønnede højt med Lines tunge i min mund. Da orgasmen ebbede ud og jeg igen kunne tænke klart, så trak Mia sin hånd til sig. Line lå stadigvæk og kyssede mig, det var som var hun forstenet. Jeg tror ikke helt hun var klar over hvad der skete. Men kunne åbenbart godt lide at kysse mig. Mia rejste sig op, uden Line opdagede det, for hun kyssede mig videre. Jeg lod mine hænder kærtegne hendes ryg. Mia trak dynen væk mellem os, for pludselig kunne jeg mærke Lines bryster presse sig mod mig. Mine hænder fandt ind under hendes nat bluse så jeg kunne kærtegne hende direkte på ryggen. Det var en herlig skøn følelse. Line sugede min tunge ind i sin mund, og jeg spillede med, kyssede hende krævende nu. Mia var kravlet over mine ben, så hun også kunne komme til at kærtegne Lines ryg. Jeg mærkede Mias hænder. Jeg krængede hendes natbluse af. Jeg ved ikke om Line registrerede det, for hendes kys var bare mere og mere krævende. Line lå sådan, at hun havde den højre hånd inde under sig. Jeg tror hun lå og kælede for sin fisse uden på trusserne, men jeg var ikke sikker. Mia havde åbenbart fået lagt sig så hun kunne komme til, at massere kærtegne Lines balder. Mia fortalte senere at hun stak sin hånd ned i hendes trusser bag fra og klemte og kærtegnede balderne. Jeg lod min venstre hånd finde Lines højre brystvorte. Jeg mærkede med det samme, at den var hård. Det var dejligt at kæle for den. Jeg klemte den forsigtigt mellem to fingre, kyssede hende og holdt hende fast med den anden hånd. Mia rejste sig helt op og gik om bag Line. Her trak hun hendes trusser ned over enden, og begyndte at slikke hendes fisse. Mia fortalte senere, at hun var sjask våd i fissen. Mia slikkede klitten og fisserevnen, jeg tungekyssede hende og klemte hendes ene brystvorte. Line stønnede og begyndte at lave bevægelser med enden og underlivet. Der gik ikke lang tid før end hun eksploderede i en kæmpe orgasme. Hun rystede og dirrede og faldt sammen over mig helt afslappet. Jeg var atter tændt, så jeg hviskede til Line, – Ryk dig lige lidt, Mia skal også have noget ud af det. Line rejste sig fra mig, og jeg rejste mig på albuerne.
– Læg dig ned Mia, sagde jeg højt, så skal Line og jeg tilfredsstille dig. Mia ville lægge sig på min plads, men jeg bad hende vente lidt. Jeg rejste mig helt op og tog hendes T-shirt og trusser af. Line var ved at komme til sig selv igen, da Mia lagde sig på min plads. Jeg satte mig straks over hendes hoved med mit hoved front mod hendes fisse. Jeg rakte over efter Line.
– Kom her, sagde jeg, – og slik hendes fisse.
Line rejste sig og lagde sig mellem Mias ben og begyndte at slikke hendes våde fisse. Jeg ved den var våd, for jeg mærkede efter inden Line nåede på plads. Line slikkede hendes klit. Det så ud som om det var helt nyt for hende, men hurtigt kom hun efter det og blev grebet af det. Det vil
sige, hun slikkede massivt på Mias klit. Jeg sænkede min fisse ned til Mias mund, som straks stak tungen frem og slikkede mig på klitten og i den våde revne. Jeg sad, så jeg kunne komme til at massere Mias bryster, især hendes brystvorter fik opmærksomhed fra mig. Det tændte åbenbart Mia helt vildt, for jeg kunne se hun bevægede hele underlivet op og ned mod Lines slikken. Jeg klemte begge hendes brystvorter hårdt. Mia gav sig lidt under mig, og bed lettere i min fisse. Men det var bare dejligt, så jeg fortsatte med at klemme brystvorterne hårdt skiftevis. Pludselig gik det hele på Mia. Hun stoppede med at slikke mig, og nærmest skreg eller jamrede højt ind i min fisse. Jeg var ellers tæt på at komme igen, men det nåede jeg ikke. Line var ved at komme efter det, hun fortsatte med at slikke indtil Mia holdt helt op med at jamre sig. Jeg blev siddende over Mias hoved, jeg pressede min fisse ned mod hendes mund. Line kiggede op, jeg fangede hendes øjne. og rakte ud efter hende. Line rejste sig lidt op. Jeg trak hende op så jeg kunne komme til at kysse hende. Line satte sig over Mias mave/fisse og vi begyndte at kysse hinanden igen, lige med det samme meget krævende, vi tungekyssede og jeg masserede hendes ryg og balder. Især balder fik en omgang. Det gjorde min fisse også, Mia slikkede mig det bedste hun havde lært, og der var ingen vej uden om, jeg var helt oppe at ringe igen. Jeg kom og kom, det virkede som en evighed. Line pressede sin tunge i min mund, så det næsten var svært at få vejret, men orgasmen fik da ende. Da de sidste sammentrækninger i fissen havde lagt sig, rejste jeg mig fra Mias mund ved min fisse, nærmest væltede Line ned på madrassen. Jeg lagde mig mellem hendes spredte ben, hun spredte dem så meget at der var helt fri adgang til fissen. Jeg startede med det samme med at slikke hende i den våde revne, samtidig med at jeg tog min T-shirt af, derefter brugte jeg mine fingre til at skille hendes skamlæber ad, så jeg bedre kunne komme til at slikke hendes fissehul. Jeg fandt hendes tissehul med tungen. Jeg gjorde min tunge så hård som muligt og bearbejdede hende hul. Min ene hånd lagde jeg på hendes mave og tog fat i det øverste af skambenet og trak opad på hendes fisse, så hendes klit blev helt blotlagt. Den tittede frem mellem hårvæksten der var på fissen. Jeg kiggede op og så Mia havde lagt sig og slikkede Lines ene brystvorte og spillede med en finger på end anden. Line begyndte at ligge meget uroligt. Hun stønnede højt, jamrede, prøvede at vride sig rundt, men det kunne hun ikke. Jeg skiftede lidt i min stilling så jeg havde en finger på hver sin side af hendes klit, sådan at min langemand kunne komme til at slå let på klitten, der var meget opsvulmet. Line nærmest skreg nu. Jeg slog med langemanden. slikkede hendes tissehul. (hårdt) med den anden hånd masserede jeg hendes ene balde. Mia bed og klemte Lines brystvorter hårdt. Det var simpelthen for meget for Line. Hun eksploderede nærmest, skreg og vendte og drejede sig det hun kunne komme til, da både Mia og jeg holdt hende fast det bedste vi kunne. Lines orgasme var meget kraftig. Jeg mærkede hendes fisse nærmest sprøjtede med væsker. Jeg var våd i hele hovedet da hun var kommet helt. Line var fuldstændig udmattet bag efter. Vi kunne mærke hun slappede totalt af. Hun havde skreget så højt så jeg var bange for at Lea var vågnet. Jeg lå stadig mellem Lines ben, men rejste mig langsomt op. Jeg tror Line var helt væk. Mia lagde sig igen på ryggen.
– Slik mig igen Lis, hviskede hun.
Jeg lagde mig ned mellem hendes ben og begyndte at slikke endnu en fisse, denne gang var det Mias. Hun var meget våd, og hun smagte også vidunderligt. Jeg lagde mig som jeg havde ligget ovre ved Line. Jeg havde hånden sådan over hendes skamben, så jeg kunne komme til at trække op i fissen. Min langemand slog på klitten, og jeg slikkede hendes fisserevne, faktisk helt ned fra hendes numsehul og op til klitten. Jeg borede min næse ind i hendes fisse, fandt hendes tissehul og gjorde min tunge spids og hård og bearbejde hullet, slog med langemanden på klitten og spillede i hendes fisse med min pegefinger på den anden hånd. Mia stønnede højt, – Ja, ja, ja, ja, jaaaaaaa… og orgasmen kom igen rullende ind over hende. Hendes fisse trak sig sammen og pumpede løs i et ukendt tidsperspektiv. Bagefter da dønningerne havde lagt sig, kravlede jeg op på Mias plads og vi lagde os alle til at sove. Det vil sige, jeg havde lidt svært ved det, jeg lå og tænkte over hvad der var sket, at Line pludselig havde givet mig et knus og kysset mig grådigt, det var for vildt. Jeg lå og tænkte på hvad vi kunne gøre efterfølgende, hvis vi kunne få lov til at sove sammen. Jeg kunne høre at både Line og Mia var faldet i søvn. De trak vejret tungt nu.

Jeg var simpelthen for opstemt til at kunne sove, men jeg må alligevel være døset hen, for jeg vågnede med et sæt, ved at Lea trådte på min fod, og nærmest væltede ind over mig, da hun kom tilbage fra wc.
– Åh, undskyld, hviskede hun.
Det gjorde lidt ondt, men ok, det var ikke så slemt, men jeg vågnede da igen.
– Gjorde det ondt?
– Lidt, svarede jeg, selvom det ikke var noget at snakke om. Vi sagde godnat til hinanden igen.

Jeg vågnede ved, at Mia lå og nussede mig, jeg lå på maven og sov. Hun havde hånden ved mine balder der fik en omgang. Uhm, jeg havde jo ikke tøj på, så der var fri adgang til hele herligheden. Jeg nød kærtegnene og spredte min ben lidt. Mia opfangede med det samme opfordringen til at fortsætte, så hun havde straks hånden ned mellem min lår og rørte ved min fisse. Hun lod lige så stille sin hånd strejfe mig der. Jeg drejede hovedet så jeg kom til at se over mod Lea. Det gav et sæt i mig. Hun var vågen og lå og kiggede på os, der var ingen tvivl om, at hun havde set hvad Mia foretog sig med min bagdel og fisse. Jeg blev rød i hovedet. Måske lidt flov, i hvert fald genert. Mia havde ikke opdaget noget, så hun fortsatte ufortrødent sit forehavende mellem mine balder og ben. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle sige eller gøre. Men det var heller ikke nødvendigt. Lea spurgte. – Hvad laver I, er I lebber? Nu kunne Mia ikke ret godt lidt Lea, så det blev hende der svarede.
– Nul, men vi kan godt lide hinanden.
Line var vågnet.
– Skal vi ikke give Lea en tur også? spurgte hun.
Mai var stoppet med at kæle for mig. Jeg vidste ikke rigtigt hvad jeg skulle sige, men det gjorde Mia.
– Jeg ved lige præcis hvad vi skal gøre ved hende, sagde hun.
Jeg så på klokken, den var næsten ni. Jeg rejste mig og tog min morgenkåbe på og gik ned til mine forældre. Min mor og far var faktisk på vej ud for at handle.
– Der er mad på bordet, sagde min mor. – I kan tage Jer noget, når I har lyst. Vi kører nu, og er først hjemme ved et to tiden.

Jeg låste døren da de var kørt, så gik jeg lige på wc og så tilbage til værelset. Da jeg kom ind, fik jeg næsten et chok, for Mia og Line havde taget nattøjet af Lea, så hun kun lå i trusser. Line holdt hendes ben, og Mia tog hende på brysterne, samtidig med at hun holdt Leas ene arm. Line sagde, – Godt du kommer, du skal lige holde hendes anden arm, hun vil gerne slå med den.
Jeg gjorde som Line sagde, holdt hendes venstre arm ved at sætte mig på den. Ikke så det gjorde voldsomt ondt, men hun kunne ikke røre den.
– Du har nogle flotte bryster, sagde jeg til Lea.
– Slip mig, eller jeg skriger, sagde hun. – SLIP MIG, nærmest råbte hun.
– Der er ikke nogen der kan komme og hjælpe dig, sagde jeg. – Vi er alene hjemme indtil kl. fjorten.
Både Line og Mia sagde i munden på hinanden, – Åh, det var godt, så har vi masser af tid.
Line rejste sig, Lea begyndte at sparke med benene, men jeg tog fat i det der var nærmest mig og Mia lagde sig på det andet. Line gik ud af værelset, og kom tilbage lidt senere og sagde, – Jeg har lige ringet til Leas mor og sagt, at hun først kommer hjem efter to.
Mia var blevet ved med at kæle for hendes bryster. Lea begyndte at græde, og vride sig under os. Line sagde, – Hold nu op Lea, det hjælper dig ikke noget, og i øvrigt gør vi dig ikke fortræd.
– Nej, sagde Mia, vi vil bare gøre det godt for dig.
Jeg sagde, – Slap nu bare af og nyd det, du vil opdage, at det er det skønneste du har prøvet.
Jeg lagde min hånd mellem hendes ben, lige på fissen uden på trusserne. Line satte sig oppe ved hendes hoved og bøjede sig ned og ville kysse Lea, men hun virrede med hovedet så det var helt umuligt. Line forsøgte at holde hendes hoved med sine hænder, men det lykkedes ikke. Jeg aede hendes fisse uden på trussen, det vil sige, jeg lod min hånd trykke ned mod den og bevægede den lidt. Mia kælede og sugede på hendes brystvorter, der faktisk var hårde og stive af behandlingen. Mia rejste sig.
– Lad hende ligge lidt, så kan vi fortsætte senere. Jeg er sulten.
– Ok, svarede jeg, – vi tager noget mad.
– Kom Lea, sagde Line.
Vi tre rejste os, og vi hjalp Lea op, hun græd stadig. Jeg gav hende min morgenkåbe på, og så gik vi ned og spiste.

Da vi havde spist, gik vi tilbage til mit værelse. Lea og Line var begge på wc. Imens talte Mia og om hvad vi skulle gøre ved Lea.
– Hun skal have en endefuld, sagde Mia, – det trænger hun til, hun er altid så mopset.
– Og aldrig til at få med til noget, sagde Mia.
– Ok, svarede jeg, hvordan?
– Vi tager hende, når hun kommer herind.
Lidt efter gik døren op og Lea og Line kom ind.
– Så kan du godt tage den morgenkåbe af, sagde Mia.
Lea gjorde, som hun sagde, lagde kåben på min seng, jeg hængte den på plads. Mia havde sat sig på en stol. Vi var alle jo alle nøgne på nær Lea, der havde trusser på.
– Kom herhen til mig, kommanderede hun.
Lea gik hen til Mia og stillede sig. Hun var slet ikke så afvisende nu.
– Nu får du en røvfuld, sagde Mia. – Her læg dig over mine lår.
Lea ville først ikke, men Line tog hende i armen og sagde, – Kom så.
Lea lagde sig modvilligt ned. Jeg kunne mærke, at det kriblede i min fisse, vidste hvordan slagene kunne sætte gang i fissen. Mia begyndte at slå hendes numse. Først lidt blidt, men senere blev det nogle hårde slag hun fik. Lea lå og modtog slagene uden at kny en mine. Jeg stillede mig hen til dem og fik Mia til at stoppe.
– Hun skal have trusserne af, sagde jeg og begyndte at trække dem ned over Leas ende. Balderne var lettere røde. Jeg fik trukket dem helt af, så hun nu også var helt nøgen. Mia slog igen. Denne gang gav Lea et hvin fra sig.
– Nåe, det er måske bedre det her, sagde Line.
Jeg satte mig på hug ved siden af, så jeg havde frit udsyn til Leas bag og også hendes fisse. Jeg stirrede direkte ind mellem hendes ben. Mia stoppede med at slå, lod bare sin hånd ligge på hendes balder. Jeg rakte min ene hånd frem og aede Lea på baglårene og inderlårene. Mia slog engang til, og lod igen sin hånd ligge på balderne. Line havde sat sig på min seng og fulgte seancen derfra.
– Har du fået nok, spurgte Mia.
– Jae, det tror jeg, svarede Lea.
Jeg begyndte at småslå hendes baglår, og også mellem lårene, ikke hårdt, men nok til at det kunne mærkes. Hun blev lettere rød der hvor jeg havde slået. Line rejste sig og kom over og kiggede på.
– Må jeg ikke også give hende et par slag, spurgte hun.
Mia og jeg nikkede bare. Lea sagde ”NEJ”, men Line løftede hånden og gav hende et hårdt klask på hver balde, og også på hver baglår. – Såe, nu kan du vel snart lære ikke at være så snobbet, sagde hun.
Lea sagde, – Ja ja ja.. Jeg skal nok være ordentlig nu.
Jeg aede hendes bløde inderlår, helt op til fissen. Jeg lod min hån strejfe den, og kunne mærke, at hun var varm og også lidt fugtig. Mia sagde, – Rejs dig op og læg dig på ryggen og spred benene. Lea lagde sig på tværs af madrasserne på ryggen og spredte benene, så der var frit udsyn til hendes fisse.
Mia lagde sig, som før vi gik ned for at spise. Hun tog igen hendes bryster under behandling, klemte og kælede for dem. Leas brystvorter var både hårde og stive. De stod lige op i luften og ville gerne berøres, og det blev de af Mia. Hun spillede med sin pegefinger over dem, slikkede og suttede på dem, bed lidt og sådan fortsatte hun. Line havde sat sig der hvor jeg tidligere havde siddet, hun bøjede sig ned og begyndte at kysse Lea. Denne gang gav hun efter og lod tingene ske. Jeg lagde mig mellem hendes ben og begyndte at kysse hendes fisse. Lod min tungespids bevæge sig let på hendes klit. Det gav et sæt i Lea, og hun begyndte at stønne og pressede underlivet/fissen mod mig, men jeg rykkede tilbage så berøringen blev ikke større end lige et let pres. Lea lå helt uroligt nu. Hun stønnede, det hun kunne komme til mellem Lines krævende og hede kys. Jeg kunne se Lea var meget ophidset, for hendes fisse nærmest sejlede nu. Safterne løb ud af hende. Jeg måtte simpelthen smage hende, så jeg stak tungen frem og slikkede hele fissen fra det underste ved numsehullet og op over klitten. Det var åbenbart for meget for Lea, for fissen begyndte at gå på hende. Faktisk uden jeg havde rørt hende, men jeg slikkede hende videre nu, og lidt krævende. Det var en langtrukken orgasme. Hun vendte og drejede sig stønnede. Line fortsatte med at kysse hende krævende med tungen. Mia legede vildt med hendes bryster. Lea rystede og skælvede. Det virkede, som om det varede det meste af et par minutter, men det er jo svært at sige, det var nok ikke så længe. Mia rejste sig.
– Her, sagde hun, nu skal du slikke fisse.
Hun skubbede Line væk og satte sig over hovedet på Lea. – Slik kommanderede hun. Lea må have gjort som hun befalede, for Mia begyndte at stønne heftigt og sidde uroligt over hendes hoved. Jeg fortsatte med at slikke Lea, hun smagte himmelsk. Jeg slikkede og slikkede, og pludselig spændtes hun sig i en bue og kom for anden gang. Den var ikke nær så heftig som den første, men så det ud til ganske udmærket. Jeg kunne i hvert fald mærke fissesammentrækningerne på min tunge. Mia kom lige efter og rejste sig fra Lea. Nu er det min tur, sagde Line og overtog Mias plads. Lea slikkede også Line. Jeg satte mig op til dem, med front mod Line, så jeg kunne komme til at kysse hende og kæle for hendes bryster. Lea slikkede nu Lines våde og krævende fisse. Jeg tungekyssede og kælede for hendes bryster. Der gik ikke mange øjeblikke før Line trak sig væk fra mig og skreg sin orgasme ud i
værelset. Mia havde lagt sig mellem Leas ben og slikkede hendes fisse. Line rejste sig og jeg sagde, – Så er det vist nok min tur. Jeg satte mig over Leas hoved, sænkede min trængende fisse ned til hendes mund og tunge. Lea begyndte straks at slikke mig. Åh, det var skønt. Hun stoppede hurtigt, for hun kom åbenbart igen. Hun skreg. Men jeg pressede min fisse helt ned mod hendes mund.
– Slik mig, nærmest skreg jeg, jeg var bare så liderlig så liderlig. Jeg skulle have en udløsning. Jeg lod Lea få vejret og blive færdig. Hun slikkede videre så snart orgasmen havde lagt sig. Mia kom om foran mig og tungekyssede mig. Lea lagde sine hænder på mine balder og æltede dem og slikkede min fisse. Der gik ikke mange sekunder før jeg eksploderede i et brag af en orgasme. Det gjorde helt ondt i min fisse da jeg kom, men det var en skøn fornemmelse. Ååhåhåhåhåhåhhhhhh jaaaaeee.
Da jeg var helt færdig, lagde vi os alle ned og snakkede om det der var hændt. Lea og Mia var blevet gode venner.

Fortsættes i del 3

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

