//
you're reading...
Almindelig Sex, Analsex

Greven røvpulede mig

var blevet inviteret eller snarere overtalt til at gå med til en karnevalsfest af min gode ven Hans og hans gamle flamme Mette.

Jeg gennemsøgte hele loftet for at finde mit gamle pariske go-go kostume. Når man er blevet over 30, er det trods alt fedt at øjne chancen for at klæde sig ud i så lidt som muligt.

Da jeg så mig i spejlet, blev jeg lidt usikker, min krop var alligevel ikke helt så superslank, som dengang for ti år siden, da jeg havde stadset på sidst. Heldigvis havde de fleste af kiloene sat sig på brysterne, enhver piges drøm.

Jeg glimtede som et helt juletræ og kom til at grine, det skulle nok blive sjovt, og jeg skulle nok vække opsigt, det var jeg sikker på. Indhyllet i en stor frakke tog jeg ud til svanemøllekvarteret, hvor festen var.

Gud være lovet var Hans og Mette, der allerede, de var de eneste, jeg kendte og jeg følte mig en smule betuttet over at være næsten nøgen, når alle andre var klædt ud som teddybjørme og sheiker.

Vild og blodig
Straks da jeg kom, faldt mit blik på en vampyrbar, hvor der stod en samling bloddryppende draculaer og skyllede røde drinks i sig. Hold da op, tænkte jeg og kiggede interesseret på en vampyr, der stod med ryggen til, selv hans hånd var kridhvid.

I samme øjeblik vendte han sig om og kiggede på mig. Uha, jeg kom til at gyse og følte mig pludselig hensat til Kapaterne. Hans blik brændte sig ind i mig, og jeg havde et øjeblik på fornemmelsen, at han var en af de ægte af slagsen.

Draculaen viste sig at være en af Hans bekendte, og jeg blev præsenteret for ham. Det er greven, sagde Hans bare. Jeg smilede til den frygtindgydende person og fik gåsehud over hele kroppen, da han så på mig.

Han var helt hvid i ansigtet og havde blod i mundvigene. Jeg forsøgte at sige noget sjovt, men det kom bare til at lyde mærkeligt, istedet mærkede jeg hans øjne overalt på min krop.

– Frækt kostume sagde han og smilede med sin grusomme mund.
– Tak, det glæder mig, at du kan li´det, sagde jeg og forsøgte ikke at sitre for meget. Man kan tydeligt se dine blodårer under din hvide hud, lige til at sætte tænderne i.

Jeg kom til at grine, men mærkede også, at jeg begyndte at fryse, så mine brystvorter rejste sig under den lille stramme top. Stemningen mellem os var underlig, og mine ben begyndte at ryste.

Hans øjne borede sig ned i min overdimensionerede kavalergang, og jeg følte mig afklædt under hans blik.

– Har du lyst til noget at drikke? spurgte han og holdt et glas med en mærkelig rød væske frem mod mig.

Jeg tog imod det og drak, det smagte af kopis. Der må et eller andet i det, tænkte jeg. Noget af væsken løb ned af hagen på mig, og greven rakte hånden frem og tørrede det af med fingeren.

Åbnede munden
Han gjorde det nærmest i slowmotion, og det gav et sæt i mig, da han rørte ved min hud. Uden at tænke over det åbnede jeg munden, som om jeg ville slikke dråberne af hans finger.

Han kiggede et sekund overrasket på mig, så smilede han og lod fingeren glide henover mine læber. Jeg stirrede hypnotiseret på ham og tog hans finger i munden.

Langsomt lod jeg tungen køre rundt om hans hvide fingerspids og sugede forsigtigt på den. Situationen var en anelse uvirkelig, selvom jeg samtidigt havde følelsen af at være krystalklar i hovedet.

Jeg syntes, at han var den mest sexede mand, jeg nogensinde havde mødt, og bare tanken om hans hænder på min nøgne krop gjorde mig svedig mellem benene.

– Kom, sagde han og tog min hånd, som om det var det mest naturlige i verden.

Jeg fulgte med ham ud i gangen, hvor han ret bestemt skubbede ind i et lille aflukke bag trappen.

Spændingerne mellem os steg, nu hvor vi var helt alene. Jeg kiggede op på ham og prøvede at kontrollere min dirrende krop. Han virkede som en kæmpestor flagemus med sin kappe, og det satte alle mulige erotiske fantasier igang hos mig

I næste sekund var jeg forsvundet ind under hans kappe og mærkede hans arme, der tog et fast tag i mig. Da vi kyssede, var jeg lige ved at besvime, han pressede sin tunge ind mellem mine læber og lagde mig ned på gulvet.

Så blev det helt mørkt, Grev Dracula var over mig og begravede mig under sit tykke sorte slag.

I næste øjeblik mærkede jeg hans hænder overalt på min krop, hans åndedræt blev tungere, da han med et ryk fjernede min blinkende pariser-bh og blottede mine bryster.

Han slikkede sig sultent om munden, inden han forsigtigt satte tænderne i mine store brystvorter.

Våd og villig
Jeg reagerede med det samme og mærkede, hvordan ophidselsen løb ned gennem min krop. Fugten bredte sig mellem mine ben, jeg klemte inderlårerne fast sammen, for jeg ville ikke have, at han skulle tro, at jeg var en lille liderlig kusse, der var alt for let at forføre.

Det var selvfølgelig helt omsonst, i mørket kunne jeg skimte hans skæve smil, da han trykkede hånden ned mellem mine ben og spredte dem. Jeg prøvede først at kæmpe lidt imod, hvilket naturligvis var helt åndsvagt, for samtidigt var jeg bare alt for villig til at give ham alt den plads, han ville have.

– Spred dine ben, sagde han med ru stemme, jeg ved, du er drivvåd og bare venter på, at jeg skal køre mine fingre ind mellem dine åbne skamlæber.

Hans ord ramte mig, sådan havde ingen nogensinde talt til mig, han afvæbnede mig fuldstændig, og jeg gav øjeblikkeligt efter.

Han havde allerede fået tryllet mine trusser af, og jeg mærkede, hvordan min våde kusse lå under hans blik, nøgen og dunkende. Det gav et sæt i mig, da han lod to fingre glide ind mellem mine fedtede læber og begyndte at massere min klitoris.

– Ja, ja, stønnede jeg og løftede underlivet, så han endelig kunnne bore fingrene op i min hungrende fisse.

Greven var ikke sen til at eftekomme anmodningen og pressede tre fingre op i kussen på mig, mens han med tommelfingeren legede med min lille stenhårde knop.

– Jeg mødte hans brændende øjne, mens han langsomt kørte sine fingre ind og ud af min revne.

Åh hvilken følelse, jeg gispede af begær og ønskede, at det aldrig ville holde op. Han satte tempoet op og pressede fingrene hårdt op i mig.

– Du skal blive ved, hviskede jeg med en stemme, der nærmest var grødet og stødte mit underliv mod hans klistrede hånd.

Der var helt stille, jeg hørte kun min egen stønnen, og de fugtige, svuppende lyde fra hans hånd, der bevægede sig grådigt op i mig. Jeg vidste ikke, hvordan han egentlig så ud, så kun hans gråhvide sminkede ansigt og store grå øjne, der lyste i mørket.

Mit blod rullede hurtigere ved tanken om, at jeg aldrig ville genkende ham igen, ønskede at se ham igen og mærke hans lange hænder på min varme krop.

Han havde fået godt tag i mit skød og masserede mig, til jeg mærkede de første orgasmiske bølger, der sendte stråler ned igennem min krop, og som forplantede sig i min kusse. Jeg ville ikke komme nu, men vidste, at jeg var på vej.

Han stoppede pludseligt og så på mig. Jeg lå i nogle sekunder med min dampende utilfredsstillede fisse og ventede på mere. Så sagde han, at jeg skulle vende mig om, vise ham min frække røv.

Han tog et fast tag om mine brede hofter og trak mig op, så jeg lå med mine store balder og åbne revne lige op i synet på ham. Jeg hørte ham rasle bag mig og glødede af forventning om, hvad der nu skulle ske.

Så mærkede jeg hans pikhovedet mod min kusseåbning. Jeg spredte mine ben, så han havde fri adgang til min grotte, som var helt indsmurt i safter.

Han trykkede imod og gled ind i mig, langsomt styrede han sit vidunderligt store lem ind mellem mine skamlæber og borede det målbevidst i bund. Jeg trak vejret i små korte stød og nød hver eneste centimeter af hans lange jern.

– Åh ja, hikstede jeg og greb fat om mine balder, så jeg var sikker på at han var helt oppe. Knep mig, knep mig!

Aldrig havde jeg brugt sådan nogle ord, men med ham forekom det mig helt naturligt. Jeg var så liderlig, og sveden piskede ud af alle porer.

Jeg stak hånden bagud og tog fat om hans nosser og klemte dem lidt. Han reagerede med det samme og kørte hårdt op i mig. Han stødte sin pik helt op i maven på mig og begyndte et knepperidt, jeg aldrig nogensinde havde været udsat for.

Hans stønnen blev højere og højere, og jeg havde fornemmelsen af at bolle med en pik af stål. Pludselig sendte han en spytklat ned i mit bagerste hul, og masserede min lille stramme ringmuskel med en finger.

Han lod først fingeren glide rundt om mit røvhul, inden han forsigtigt pressede spidsen af fingeren ind i min røv. Det tog helt vejret fra mig, og mit røvhul glødede og trak sig sammen om hans finger.

Jeg fik tårer i øjnene og bad ham næsten hulkende om at stikke endnu en finger ind i mig. Mine ord ophidsede ham, og han kørte en tid sin finger ind og ud af min våde røv for at udvide mig.

Totalt fyldt ud
Jeg ved ikke, hvormange fingre han pressede op i mig, men det var i hvert fald mere end to. Min røv gav sig og åbnede sig fuldtstændigt for ham. Jeg var blokket totalt ud og mærkede for første gang i mit liv, hvad det vil sige at være fyldt til bristepunktet.

Begge mine huller blev kneppet af ham, og jeg kunne ikke lade være med at udstøde nogle høje råb. Liderligheden vældede op i mig, og jeg rystede over det hele.

Jeg drejede hovedet og kiggede på ham, hans øjne var fikseret på min røv og min kusse, og jeg kunne se, at han ikke var langt fra at komme.

– Vil du ikke nok bolle mig i røven? Klynkede jeg, og med et grynt trak han sit lem ud af mig, lod fingrene forsvinde helt op i røven på mig, inden han trak dem ud.

Nu spredte jeg benene, så jeg næsten stod i spagat, og i næste sekund mærkede jeg hans pik, der sprængte sig vej op igennem min modtagelige røv.

Langsomt, men sikkert borede han sig op igennem min endetarm og gav sig til at røvpule mig, til jeg skreg. Jeg prøvede at være stille, men det gik ikke, følelsen var for stærk, og i næste øjeblik drønede den første orgasme ned igennem maven på mig og ud i alle nervetråde.

Min fisse dunkede og krampede sig sammen og jeg kunne næsten ikke holde mig oprejst mere.

Da det var ved at klinge ud, kom den næste orgasme væltende som en orkan, jeg var lige ved at græde af bar begær oog pressede med et hårdt ryk min røv mod hans lem.

Greven greb hårdt fat om mine hofter og stødte til, og med en voldsom stønnen spermede han min røv fuld af sæd. Han kom i flere ryk, inden han faldt sammen over mig, så vi var helt indhyllede i han kappe.

Vi sagde ikke noget i et stykke tid, han strøg mig over brysterne og ryggen, inden han trak sig ud. Han rejste sig op og lod mig ligge indsmurt i sæd og orgasmesafter.

Jeg havde ikke nogen fornemmelse af om han endnu var der, men lidt efter kiggede jeg mig omkring. Han var væk. Da jeg kom til mig selv, vaklede jeg ind til festen igen, fuldstændig færdig.

Min ven Hans var der endnu, og jeg spurgte efter hans bekendt grev Dracula. Hans rystede på hovedet, han havde ikke set ham.

————————
anal sex, Analsex, sex, anal store bryster, røvpuling, røvpule

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv en kommentar