//
you're reading...
Dyresex

Bedækning 2

-Du må hellere komme med, så du kan se Jan bedække vores lille, brunstige hoppe.
De løsner dig, og Hans trækker dig af sted, hen til en anden boks, hvor der går en pony.
Den vandrer uroligt omkring og småvrinsker, da den ser os.

-Hør, hun er ved vist, hvad der skal ske, griner Hans.
Vi går ind, og han sætter halslænken i en ring i væggen, så du er tøjret.
Jan går hen til hoppen, og Hans tager fat i hovedtøjet.
-Så, nu er hun din, griner han, ræk mig lige halen, så den ikke er i vejen.
Han holder den væk, og vi kan se hoppekussen blottet. Den er tyk og opsvulmet, og safterne drypper ud af den.

-Hun er godt nok i brunst, griner Jan og gnider håndfladen mod de bløde skamlæber, så safterne bliver smurt ud over dem, så de glinser vådt. Han kører et par fingre op mellem dem og gnider, og hoppen snøfter veltilpas, da han borer fingrene op i kussen og knepper den, mens hans jern vipper forventningsfuldt.
-Uhm, griner han, hvor varm og blød og våd hun er.
-Ja, hun er lige klar, griner Hans, giv hende jernet.
Jeg stiller mig op af dig og lægger hånden på din røv.
-Lækkert, ikke osse, hvisker jeg. Du trykker røven mod min hånd.
-Jo, hvisker du, hvor er den dog stor.
-Ja, og senere skal den op i din fede kusse, glæder du dig ikke?
-Jo, bare jeg kan ta den.
-Det skal du, om så jeg skal holde dig, griner jeg og kører hånden ned til din kusse, som er drivvåd og meget åben.
-Ville du virkelig tvinge mig, hvisker du.
-Ja, det kan du tro, og binde dig, hvis det er nødvendigt.
-Åh, hvor er du fræk, hvisker du og skræver for at give min hånd god plads.
-Måske skulle vi under alle omstændigheder binde dig, det er ligesom frækkere, ikke også?
-Jo, hvisker du, så kan jeg jo ikke gøre modstand og er nødt til at finde mig i jeres perversiteter.
-Det er nemlig rigtig, du er vores lille slavetøs, som vi kan bruge, som det passer os, griner jeg og borer 3 fingre op i din klistrede kusse, hvilket får dig til at stønne sagte og vrikke med røven.

Nu griber Jan om jernet og gnider det enorme hoved mod den våde hoppekusse.
Han finder hullet, og langsomt glider den tykke, knudrede stang op i hende.
-Åh, for satat, stønner han, hvor er hun varm og våd. Hoppen svajer i ryggen og vrinsker sagte. Jan lægger sig ind over ryggen på hende, og hans røv går frem og tilbage i lange, dybe stød.
-Hvor er det frækt, hvisker du, jeg kan næsten mærke, hvordan hun har det, hvordan hans pik masserer kussevæggene, og hovedet presser sig op i maven.
-Ja, glæd du dig bare, griner jeg og masserer dit andet hul lidt med tommelfingeren, før jeg borer den op.

Du gisper hæst og sitrer.
-Ja, det kan du li, griner jeg og dobbeltknepper dig, mens Jan støder hårdt op i hoppen og grynter som en anden hingst. Lidt efter trækker han den glinsende stang ud og vender sig mod dig.
-Ned på knæ, griner han, du skal slikke hendes hoppesafter af. Jeg presser dig ned, uden at fjerne fingrene, og han stiller sig foran dig.
-Slik den, kælling!, siger han hårdt, og du griber om den vippende pik og slikker ivrigt op og ned af det tykke skaft og gaber højt op, for at kunne sluge det kolossale hoved.
-Ja, det er godt, griner Jan, slik ham godt, så han er rigtig stor og tyk, når han skal op i din savlende kusse.

Du trækker dig væk.
-Nej, jeg tør ikke, den er alt for stor, du sprænger mig.
-Det finder jeg mig ikke i Poul, siger han vredt, hun skal sateme spiddes, den lille ludermær.
-Bare rolig, hun skal nok være klar til din pik, griner jeg. Har du noget reb, Hans?
-Ja, ja, griner han, og også stedet til at binde den frække tøs, kom med.
Jeg hiver dig af sted og trækker dig efter Hans.

Han fører os hen til et smalt bord.
-Op med den frække tøs, kommanderer han, og Jan og jeg griber dig, og selv om du kæmper imod, får vi dig op på bordet, og Hans slår et reb om dine håndled og binder fast, så du ligger med armene over hovedet. Vi presser dine ben op mod brystet og binder dem, så du ligger helt sammenbøjet med spredte lår og røven helt ude på bordkanten.
-Skal vi kneble hende, griner Hans.
-Nej, siger jeg, jeg vil høre den lille mær skrige, når hun bliver bedækket.
-Tag hende så, Jan, giv hende en ordentlig omgang med din kølle.
-Du kan tro, hun skal få kølle, griner han og stiller sig ved dit ansigt.

-Se her, griner han og holder pikken hen foran dig, om et øjeblik banker jeg den her op i din fede kusse, din liderlige mær, du elsker jo at få banket din livmoder op i maven, ikke også?.
Du kan ikke få det stort nok, du elsker, når din fede kusse bliver spilet op, så det gør ondt i den. Og når jeg så er færdig med den, så skal du ha rigtig pik. Og ved du hvad, jeg glæder mig til at høre dig skrige, når han jager sin kæmpepik op i dig, og du kæmper for at rive dig løs og slippe for den brutale udspiling.

Jeg har set andre tæver som du blive pulet af ham, og de fortæller, at det føles, som om deres stakkels kusse er på nippet til at sprænges, og at de hverken kan gå eller sidde ordentligt i et par dage, så øm er den bagefter.
Men på den anden side, så kommer de fleste igen og ber om at få en ny omgang, når de har fortrængt smerterne, og deres hjerne er fyldt af liderlige erindringer om den utrolige oplevelse.
De er parat til at gøre hvad som helst for igen at få lov til at blive spiddet på hans gigantiske hingstepik, og sådan går det nok også dig, for du er lige sådan en pervers mær, som vil komme rendende og tigge om igen at blive gennempulet af hans varme organ, og få fyldt dit liderlige hul med hans kogende hingstesperm.

Men først skal du ha min lille pik banket godt op og husk, hans er dobbelt så stor. Du stirrer på det enorme lem, som vipper lige over dit ansigt, med sit store, spændte hoved, og huden stramt over tykke, dunkende blodårer, som snor sig op af den. Han lader den glide rundt i ansigtet på dig og dasker dig hårdt på kinderne med den.

Så går han ned mellem dine bøjede, bundne lår og gnider spidsen op og ned mellem dine opsvulmede, bløde, kløende kusselæber. Du ser på ham med bange øjne, og et satanisk smil breder sig om hans mund.
-Er du klar, din mær, griner han, længes du efter at mærke mit jern pløje sig op i din savlende kusse og mærke, hvordan det spiler dit våde krater op.

Du nikker lidt og lukker øjnene og mærker, hvordan noget enormt tykt og varmt langsomt og ubønhørligt tvinges længere og længere op i dig. Stopper det aldrig, tænker du forskrækket og prøver af al magt at slappe af og glemme, hvordan det strammer og spænder i din kusse. Du stønner anstrengt og undertrykker et skrig ved chokket over hans kolossale størrelse, som også på trods af smerten – eller på grund af den? – sender utrolige følelser gennem dit underliv.

Specielt da han begynder at køre den frem og tilbage, så den gnider mod dine følsomme kussevægge.
-Åh, for satan, hvor er det godt, stønner han, hvilken udsøgt kusse, der sidder på den lille. liderlige tøjte, den malker sgu min sperm frem. Hans stød bliver stadig hårdere, og hver gang han banker op i dig, føles det som om han skubber din livmoder op i maven med det store, brede hoved. Du mærker, hvordan alle fornemmelser samles i kussen, og pludselig vælter det ind over dig. Du stivner, rykker i rebene og skriger langtrukkent med åben mund, mens den eksploderer på dig, og din kusse kramper sig sammen om det enorme jern.

-Hold kæft, det er for meget, brøler han, jeg kommer….!. Åh, for satan!
Jeg sprøjter…….!! Hele hans krop ryster og dirrer i krampe, og du mærker hans kogende sperm pumpe ud langt oppe i dig, så varmen breder sig i dit underliv.

Langsomt falder I begge til ro, og han trækker langsomt sit glinsende lem ud af din fedtede spalte. Du mærker den vidunderlige følelse af hans varme sperm, som langsomt flyder ud af dit åbentstående krater og løber ned af dine baller og ned i revnen til dit bagerste hul. Det bliver ved og ved, sikken ladning han har pumpet op i dig. den frække og liderlige fornemmelse, forstærket af, at der står 3 mænd og stirrer på, hvordan den tykke, hvide sæd langsomt glider ud af din røde, glinsende revne, får din kusse til
uvilkårligt at trække sig rytmisk sammen, så hver en dråbe bliver presset ud.

-Hold kæft, hvor har du fyldt hende, griner Hans.
-Ja, griner Jan, men jeg siger dig, den kusse kan sateme også malke, så man tror det er løgn. Min stakkels pik er sgu helt øm efter at have masseret den lille luderkusse, men nu er hun også klar til at modtage Klaus` lille, søde pik.
-Ja, lad os komme i gang, griner Hans og løsner dig.
-Kom her, søster, grynter han og griber din arm og fører dig af sted.

Han må trække dig af sted. for du vil gerne gøre modstand og er nok også lidt bange for, hvad der skal ske, men samtidig enormt spændt.
Han trækker dig ned i den anden ende af stalden. Vi kan på afstand høre uro i en boks, og da vi kommer derhen, er det selvfølgelig den lille ponyhingst, der vandrer hvileløst rundt. Den har mærket den svage duft af hoppens og dine kussesafter. Du stirrer på den lange, tykke, sorte pik, som dingler under maven, mens det drypper fra det store hoved.

Hans taler beroligende til ham og skubber dig hen til tremmerne, så du står helt op af dem med røven ind mod boksen. Du mærker dens varme ånde mod dine baller, mens den snuser ivrigt og prøver at få mulen ud mellem tremmerne.
-Ja, det er rigitgt, Klaus, far har en dejlig hoppe med til dig, og hun er rigtig i brunst, kan du tro.
Hingsten stepper utålmodigt og vrinsker højt.
-Hør hvor ivrig han er, griner Hans, han elsker duften af våd damekusse, for han ved, at det betyder, at han snart skal banke sin pik op i en varm, stram, våd kusse, som vil massere hans dunkende jern, så hans sperm sprøjter fra ham. Vi må hellere komme i gang, ellers splitter han boksen ad. Han trækker dig ind i boksen ved siden af. På gulvet ligger en gammel, plettet madras – vi ved godt, hvor de pletter kommer fra, ikke osse?. Kusser, der har været spilet ud af sådan en monsterpik, er ikke gode til at holde på en ordentlig ladning hingstesperm.

-Så, ned på alle fire, siger han og skubber dig ned. I hjørnet tager han en kasse, som han sætter over dig. Ovenpå er der ligesom en stor pude, og der er hul bag dig, så man kan se din røv stikke frem. Hvor smart, så kan han hænge der på uden at mase dig, og hans pik kan komme ind til din kusse.

Hans læner sig ned og gnider en hånd op mellem dine lår og masserer din bagudvendte kusse.
-Det er godt, griner han, du er meget våd og glat, så skulle han nok kunne gi dig en ordentlig omgang. Husk, at når han springer op på kassen, så kravl lidt frem, for han er helt vild, og vi skal lige sikre os, at han ikke jager den helt op i starten. Er du klar?
-Ja, hvisker du sagte.

Hans lukker ham ind, og han går straks hen bag dig og stikker mulen ind og snøfter ivrigt. Han gnider den mod dine lår og balder, og du gør intet for at forhindre det, tværtimod presser du røven bagud og vrikker lidt med den.
Pludselig hopper han op og holder fast om puden med forbenene, mens han støder frem og tilbage med bagkroppen, så den store, tykke pik banker mod dine balder. Du trækker dig lidt væk, så han kun lige kan nå dig, men spreder lårene og svajer i ryggen, så din kusse er maximalt tilgængelig.

Hans knæler ved siden af jer og griber det lange lem og retter det mod din kusse.
-Rolig, Klaus, siger han, og hingsten står virkelig stille, så han kan gnide spidsen mod dine kusselæber.
-Er du klar, siger han.
-Ja, hvisker du, kom med den, jeg er ved at gå til af spænding.

Han trækker lidt i jernet, og den kender Klaus, han støder frem med bagkroppen, og et chokeret skrig lyder fra dig, da det enorme hoved og 5-10 centimeter tyk, varm hingstepik borer sig op i din kusse og spiler den op, så du nok tror, at den er ved at blive splittet ad. Det må føles, som da du fortalte om, at jeg prøvede at få hele hånden mast op i dig, mon det også vil bløde lidt, når han er færdig med dig?.

Men du vænner dig nu hurtigt til hans størrelse og hans kneppen ind og ud, og snart bakker du lidt bagud, så han kan sende en 25 cm fed hingstepik op i dig.
-Nå, man kan li hans jern, griner Hans.
-Åh, ja, stønner du hæst, han er så stor og varm.
-Åh, hvor er det skønt, han bliver større og større. Åh, min kusse har aldrig været så totalt fyldt ud. Din stemme går over i hæs grynten, som snart bliver til halvkvalte skrig, hver gang han jager den op i dig. Jeres safter bliver til hvidt skum omkring din mishandlede kusseåbning. Pludselig sitrer dine balder i krampe, og et langtrukkent skrig fortæller sit tydelige sprog.

Din kusses orgasmekramper er for meget for den gejle hingst, og den støder frem, og bagkroppen sitrer.
-Åh, Gud, stønner du, han sprøjter, jeg kan mærke hans varme sperm pumpe op i mig. Åh, Gud, hvor er det skønt!!, bliv ved!, fyld min store, våde kusse med din skønne, varme sperm.
-Åhhhhh………………..!!, stønner du udmattet og synker langsomt ned på maven, så den sorte, glinsende pik glider ud af dit klistrede hul. Det rykker stadig i det store lem, og de fede klatter regner ud over dine baller.
-Åh, ja, hvisker du, sprøjt mig på røven, giv mig hver en dråbe!!

Først et par minutter efter har han tømt sig helt og glider ned af puden, mens vi med store dunkende jern stirrer på dine glinsende baller.
Vi fjerner kassen og hjælper dig op.
-Var det godt, siger Hans grinende.
-Godt!, jeg har aldrig prøvet noget lignende. Hvornår kan han igen, siger du smilende og spreder benene.
-Se, hvordan hans sperm løber ud af mig, det er skide frækt. Og ganske rigtig, fra din våde, klistrede kusse siler en lind strøm hingstesperm.

Du kører en hånd ned og fanger lidt af det og slikker det langsomt i dig med tungen, mens du ser på os.
-Uhm, dejligt, hvisker du og nyder, hvordan vi stirrer på dig,
-Men nu trænger jeg også til et bad.
-Selvfølgelig, siger Hans, og vi går alle fire ind i huset, og du går i bad, og vi sætter os i stuen med nogle øl.

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

