//
you're reading...
Almindelig Sex

Min søsters veninde

Det var en hel almindelig sommerdag, jeg havde ferie og vidste, at jeg ville have huset for mig selv, da mine forældre var i sommerhus, og min lillesøster skulle på fodboldskole. Jeg havde været oppe i byen og da jeg kom hjem ventede der mig et syn, jeg ikke havde regnet med,

 

der stod parkeret en fremmed cykel ude foran vores hus, synes jeg havde set den før, men jeg tænkte, at det nok bare var min lillesøster, der var kommet for at hente et eller andet, men det var da godt nok ikke hendes cykel, men hun havde nok bare lånt den af en veninde. Døren til vores hus var heller ikke låst, vores ekstranøgle lå lige indenfor døren, det måtte være hende.
Jeg kaldte på hende efter jeg var kommet ind, der lød intet svar. Underligt. Jeg kiggede huset igennem; først nedenunder. Ingenting. Så oven på, hendes værelse var tomt, ikke skyggen af min søster.
Jeg gik lidt rundt, til jeg sidst stod udenfor mit værelse, havde slet ikke skænket det en tanke, at hun kunne være der inde, men hvad skulle hun også lave der inde? Mit værelse er rimelig stort, har en dobbelt seng stående op af den væg modsat døren, en reol, et bord, en stol osv. De ting som man har brug for i min alder. (18 år) Men da det var det eneste sted jeg ikke havde kigget, skulle det da også lige tjekkes. Det hele var begyndt at blive noget underligt! Men da jeg tog i håndtaget, trykkede det ned, og skubbede døren ind, forsvandt alle tanker, bekymringer og undren!
I min seng lå der en pige, og nej, hun havde ikke meget tøj på, hvis vi starter fra tæerne; her har hun sorte højhælede sko på, som med 2 lædersnore snor sig op ved hvert ben. Det næste der møder mit blik er, fra hvad jeg kan se, en sort g-streng, tydelig gennemsigtig: man kan nemt se den næsten glatbarberede fisse bag g-strengen. I navlen havde hun en piercing. Længere oppe sad en måske lidt for lille BH, brysterne var skubbet godt og hårdt sammen så de dannede en dejlig kavalergang, som kunne få vandet i kog ved enhver mand.
Nu kommer vi til ansigtet, og i min betagelse af denne nøgne pige i min seng, havde jeg helt glemt, hvor jeg var og hvorfor! Jeg fik taget mig sammen, og kom nu i tanke om, at jeg ledte efter min søster, jeg havde i stedet fundet noget ganske andet.
”Hej” sagde hun på en rolig men meget sexet måde, der virkelig fik mig tilbage til virkeligheden. ”har… har… Hej” får jeg fremstammet, hun smiler, og det er nu det slår mig: det ER en af mine lillesøsters veninder, en pige der kom til i 8 klasse, ingen ved hvorfor hun flyttede skole eller hvem hun rigtig var da hun ankom til skolen, måske skulle jeg til at finde ud af det?

Hun vendte sig om, så hun lå på maven i stedet for ryggen, som hun gjorde da jeg kom ind. Ganske rigtig havde hun en g-streng på. Den samlede sig 2 cm længere nede end hendes balder sluttede og ryggen startede, den ene af de 3 snore der samlede g-strengen forsvandt ned mellem 2 store dejlige balder, kørte over røvhullet og sluttede sig til frontpartiet.

Hun var ikke særlig høj, 170-175 cm, hun havde gode former og var lige til at springe på, men jeg holdte mig passiv og ventede hendes næste træk. Jeg vidste selvfølgelig godt, hvor det hele bevægede sig hen imod, men ville ikke virke for ivrig. Selvom min pik mest af alt havde lyst til at springe ud af mine shorts og ind mellem hendes læber.

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

