//
you're reading...
Almindelig Sex, Analsex, Blowjob, Dominans

Debutant

“Knep mig hårdt skat”… Du hvisker ordene hidsigt i mit øre. Det er første gang i lang tid at vi skal være sammen, og denne gang skal det være anderledes. Vi har siddet i din sofa hele aftenen og pjattet, og håndjernene fra Karneval der ligger på dit spisebord har inspireret mig konstant.
Nu står vi op, du har kun bh og cowboybukser på, og tror vist vi er på vej ind i soveværelset. “Tag din bh og bukserne af” hvisker jeg langsomt i dit øre. Du kigger frækt på mig, tændt af min kommando. Jeg ved at du kan lide at få ordrer, men har ikke turdet tidligere. I dag skal det være anderledes.

Du blotter dine smukke bryster for mig. Piercingen i din venstre brystvorte skinner fristende, og din faste mave viser hvor ophidset du er. Da du står i trusser beder jeg dig lægge dig ind over bordet, og lænker dig derefter til radiatoren. Du ligger nu udstrakt over bordet, og din faste røv strutter frækt. Jeg sætter mig på hug, og kysser langsomt dine balder. Derefter tager jeg forsigtigt dine trusser af. Langsomt lader jeg en finger glide op i din fisse. Du er allerede våd.
Jeg rejser mig bag dig, og tager mit tøj af. Min pik er hård, og jeg lader den danse på din røv. Jeg griber om dine hofter, og begynder at presse min pik op din stramme fisse.. “Ååh skat.. Fuck hvor er den stor..” Du stønner lavt, og det giver et ryk i håndjernene. Synet af din smukke krop spændt ud over bordet tænder mig. Jeg lader forsigtigt min pik trænge helt op i dig. Du er stakåndet, og du bevæger hele tiden din lille røv frækt. Jeg læner mig ind over dig, kysser din smukke ryg og hals blidt, nusser dig overalt og fortæller dig hvor fantastisk du er. Så krammer jeg dine balder hårdt. Du stønner og smiler, du ved hvor vild jeg er med din røv. Dine lange, flotte ben er spredt, det er et fantastisk syn. Min pik arbejder hurtigere i din fisse. Du er våd og varm, jeg læner mig ind over dig og krammer dine dejlige bryster. Du vender dit hoved, og vi mødes i et langt kys. Jeg tager fat i dit lange hår og tvinger dit hoved bagover. Samtidig knepper jeg dig hårdere. Hurtigere. Dybere. Du skriger. Du flår i håndjernene, der efterlader hvide mærker på dine slanke håndled.
Så trækker jeg mig ud og sprøjter. Kaskader af tyk, hvid sperm vælter ud over din lille, frække røv. Jeg spiller min store pik, og slår den mod dine balder. Lange baner af sæd løber ned over din numse, nogle bevæger sig langsomt ned af dine lange ben.
Jeg læner mig ind over dig igen og kysser dig overalt – din ryg, din nakke, dine arme. Så vender jeg mig om, og efterlader dig fastlænket og udstrakt over bordet.
“Skat.. Jeg skal altså ryge…” klager du med bedende øjne. Jeg finder dine cigaretter på sofabordet, og løsner langsomt din højre hånd. Du sukker modvilligt, og tænder en cigaret. Demonstrativt kaster du lighteren fra dig og puster røgen voldsomt ud mellem dine fyldige læber.
Du ser sindssygt fræk ud, som du ligger nøgen og stritter med din tilspermede røv. Ubevidst begynder jeg at gnide min store pik rundt i spermen.
Du vender dig om og kigger spidst på mig: “Ikke endnu søde, jeg skal altså ryge færdig!” Min hånd glider op mellem dine ben og rammer din våde fisse. “Gør du bare det skat”… “Søde, lad være!” Du spiller med, det tænder dig at jeg bare gør som jeg vil. Jeg presser min pik op i dig, idet du puster røgen ud efter det sidste sug på cigaretten. Dit forbløffede ansigtsudtryk tænder mig, og jeg tager begge dine hænder om på din ryg og spænder håndjernene, som en anholdt over kølerhjelmen på en politibil.
Så trækker jeg mig ud. Du ved hvad jeg vil, og kigger frækt på mig, da jeg lader en klat spyt lande på dit røvhul. Du stønner, da jeg gnider pikhovedet ind i spyt. “Ååhh, skat – den er så stor..” Jeg spiller langsomt min pik, elsker når du kigger på. “Tror du at du kan tage den i røven?” spørger jeg med et smil. “Vi kan prøve” siger du og bider dig frækt i underlæben. Det jeg gør derefter, havde du ikke regnet med. Jeg holder om min pik med begge hænder, og presser den hårdt mod dit stramme hul. Det er alt for hurtigt, alt for voldsomt – og det tænder mig helt vildt. ” Tag min pik, tag den store pik” hvisker jeg. Dit ansigt lyser af overraskelse, smerte – og nydelse. Jeg lægger al min vægt bag, presser dig op mod bordets kant. Du skriger da min pik er helt i bund. Inden du vænner dig til følelsen tager jeg fat i dine arme, og begynder at kneppe din røv vildt. Jeg pumper min pik op i din stramme røv, knepper dig nådesløst. Du stønner, prøver at tale men kan ikke.. “Er det godt, skat? Er det godt?” Jeg råber det næsten til dig. Du klynker “Ja, skat! Ja ja ja ja… Fuck ja!” Du elsker det. Min smukke prinsesse ligger over et bord, lænket i håndjern med min store pik i sin lille, stramme røv – og hun elsker det! Jeg ved du elsker at blive røvpulet hårdt og brutalt, og nu vil jeg vise dig hvordan det er med en kæmpe pik som min. Jeg støder dig rytmisk. Hurtigt, hårdt og i lang tid.
“Fuck ja.. Knep mig hårdt i røven skat!!”
Nu holder jeg i lænken mellem håndjernene, den anden hånd er mellem dine ben. Jeg har to fingre oppe i din fisse, og jeg knepper den hårdt og hurtigt. Jeg ved du elsker at smage dig selv, så jeg hiver dig igen hårdt i håret, så jeg kan stikke mine to fingre ind i din varme mund. På min kommando sutter og slikker du som en besat. Jeg støder nu langsommere, men hårdere. For hvert stød klynker du, og jeg stønner højt.
Jeg lægger min venstre hånd på din hals. Du er stadig ved at sutte dine fissesafter af min fingre, og kigger på mig med det mest liderlige blik. Jeg ved du gerne vil have det. Jeg sætter farten op, og samtidig klemmer jeg om din slanke hals. Du prøver at skrige, men mine fingre i din mund gør det umuligt. Jeg presser dit hoved ned mod bordet og klemmer hårdere, samtidig vandrer min frie hånd ned til din hofte, så jeg kan støde hårdere. Du kommer. Du skriger. Din røv trækker sig sammen om min pik. Efter lang tid ligger du stille. Din krop glinser af sved, og du hiver efter vejret. Jeg læner mig forover, kysser dig og løsner håndjernene. Du vågner med det samme, vender dig om og sætter dig på hug foran mig. Jeg ved at du helst selv vil spille den af når jeg skal sprøjte i dit ansigt. Din ene hånd går omgående i gang med at spille min pik af. Du kigger sultent på den, beundrer den, tilbeder min pik. Så overrasker du mig: Pludselig åbner du munden og tager min pik dybt ind. Du sutter vildt imens din ene hånd bliver ved med at spille den af. Jeg er rystet over at se min smukke skat sutte mig, direkte efter jeg har været i hendes røv. Du nyder det, prøver at sluge mig helt. Lydene når du må give op tænder mig. Du kigger op på mig, spytter på min pik, og lader din anden hånd finde vej til din mis. Jeg ved du gør det for min skyld. Da to af dine lange, slanke fingre trænger op i dig, er jeg tæt på at komme. Det er det perfekte blowjob, og jeg lader dig hele tiden vide hvor godt det er. Så begynder du at tigge:”Sprøjt i mit ansigt skat. Jeg vil smage dit sperm. Er det godt når jeg spiller din kæmpe pik? Kom nu, sprøjt dit varme sperm ud over mig!” Jeg sprøjter altid meget, og det ved jeg du tænder på. Jeg kan ikke holde tilbage længere. Jeg kommer. De første stråler lander i din åbne mund. De næste rammer dit ansigt og dine bryster. Jeg bliver ved med at sprøjte, og din smukke, frække krop dækkes af små hvide pytter. Så sutter du blidt min pik ren, sluger de sidste dråber, og rejser dig op. Du læner dig op af bordet, lader dine fingre køre rundt i sæden omkring din piercing, og gnider det så ligeså stille ind i din stramme fisse. “Missen skal ikke snydes” siger du og smiler frækt.

—————————————-

anal, Analsex, Kæmpepik, Oral efter anal, Piercing, Pik, Sperm

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

