//
you're reading...
Tvang, Voldtægt

Voldtægten

“I historien skal jeg mødes med ham – vi skal ud og gå en tur sammen. Han ringer til mig og vi aftaler at mødes et bestemt sted. Han er gået i forvejen, så jeg går langsomt afsted til mødestedet – alene.

På vejen derhen, hører jeg noget bag mig – men inden jeg når at se mig bagud er der én der griber fat i mig og holder mig for øjnene. Vedkommende tvinger mig ind i skoven, binder mine hænder med tape, binder noget om mine øjne og flår tøjet af mig.

Han tvinger mig ned på knæ og presser sit pik mod min mund, jeg prøver at afvige – men i samme nu bliver jeg ramt af en pind og idet jeg åbner munden for at skrige efter hjælp presser ham pikken ind i min mund, mens han giver mig et par slag ned over min ryg og bagdel.

Pikken bliver nu stiv og han tager hårdt fat om mit hoved og knepper mig i munden. Jeg stritter imod og prøver at bide, og brutalt vender han mig om og smider mig ned på skovbunden.

Han slipper mig 2 sek og straks prøver jeg at slippe væk, men han når at fange mig stiller sig over mig – holder mig fast og ned mellem sine ben i en stilling, så min blottede bagdel stritter lige op i luften.

Han slår mig adskillige gange til pinden knækker og mine balder og ryg er røde og stribede. Så sætter han sig ned bag mig, griber fat i mit hår, tvinger min overkrop bagover og presser hans pik op i min fisse og begynder at kneppe mig hårdt og brutalt og idet han kommer oppe i mig – får jeg en stor orgasme.

Han rejser sig, løsner mine hænder og hvæser, at jeg ikke skal prøve at se på ham eller bevæge mig de næste 10 min.

Jeg bliver liggende i skovbunden et stykke tid før jeg endelig kommer op på og får mit tøj på igen. Der farer mange tanker igennem mit hoved og jeg tænker på min mand der er vildt jaloux og nok ikke vil tro, at det ikke er noget jeg har planlagt, og formentligt vil straffe mig for at have været sammen med en anden mand.

Vi har planlagt, at vi skal have en lækker aften sammen fyldt med elskov og nu bliver jeg bange for, at han skal se de røde striber og opdage sæden, der render ud af min ømme fisse.

Da jeg kommer hjem, spørger hvor jeg har været siden jeg ikke kom som aftalt – jeg er flov, og siger bare, at jeg ikke kunne finde ham. Han siger, at han ikke tror mig og spørger, om jeg har været sammen med en elsker.
Jeg svarer nej – men han siger, at finder han tegn på det, så vil jeg blive straffet!!!”

——————————————————————————————————

Jeg tager langsomt mit tøj af mens jeg læser, og kæler dovent min klit. Det vågner langsomt op efterhånden som historien bliver mere spændende.
Jeg tager en dildo frem og lader den langsomt glide ind mellem skamlæberne og op til klitten. Jeg læser videre og mærker safterne begynder at stige. Fører dildo’en ned til min revne og lader den langsomt trænge ind.

Sukker stille og kører den frem og tilbage i roligt tempo.

Sætter mig op i sengen og tager dildo’en i munden mens jeg forestiller mig, at det er hans pik.
Den frie hånd kæler for min klit og jeg mærker det rykker let i underlivet. Jeg lægger mig på alle 4 og knepper mig selv med dildo’en skiftevis blidt og hårdt. Stønner højt – alle sanserne ænser kun dét. Det eneste jeg kan tænke lige nu er fantasien om hans pik, der banker op i mig.

Jeg sætter dildo’en fast med mine trusser og koncentrerer mig nu om at bearbejde min klit.
Jeg fugter fingerne og lader dem danse henover den – den er meget hævet og følsom, og meget hurtigt mærker jeg mine skedemuskler rytmisk knibe sig sammen om dildo’en og det dunker i klitten og skamlæberne. Jeg begynder at ryste ukontrollabelt og falder sammen da jeg kommer i en skøn våd orgasme….

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

