//
you're reading...
BDSM, Dominans, gang bang, Tvang, Udnyttelse

Playing

spørger hende hårdt, om hun selv tager tøjet af, eller om vi skal hjælpe. Hun ser lidt forskræmt på mig, begynder langsomt at knappe sin bluse op. Tager den af, får de lange busker af, træder ud af de højhælede sko. Hun kigger tøvende op på mig, men jeg peger strengt på hendes bh og hendes trusser. De skal også af. Vi står omkring hende og ser hende klæde sig helt af.

Hun er velskabt, med faste, strittende bryster, dejlige hofter, flot røv, pæne ben, lækker mund. Jeg siger, at hun skal dreje rundt, så vi rigtig kan se hende. Hun drejer rundt, forsøger at skjule sine bryster og køn med sine hænder, men jeg siger meget bestemt, at hun skal lade være. Vi vil se det hele. Hun får besked på at røre ved sine bryster, tage på sig selv. Dejligt syn. En af de andre mumler, at han vil have fisse nu, men jeg irettesætter ham. Ikke endnu.
M stiller sig bag hende, kysser hende hårdt på halsen, tager med den ene hånd på hendes bryster, mens han med den anden kærtegner hendes baller og røv. Kæler for hendes åbninger. Det mellemste og det bageste. Han stikker to fingre ind i hendes fisse og en i hendes røvhul. Hun klynker, vil ikke have det. Han hvisker til hende, om hun ligner en, der trænger til at blive kneppet. Bevæger fingrene inde i hende. Jeg siger, at hun skal læne sig forover og støtte med hænderne på bordet foran sig. Hun kæmper imod, men han presser hende ind over bordet. Hun ligger på maven ind over bordet med røven ud over kanten og hans fingre oppe i sig. Jeg siger, at han skal forkæle hende lidt. Han smiler og fingreknepper hende så i begge åbninger. Hun stønner højt. Han griner til mig, at hun er så vild med det, at det løber ud af hende. Han tager fingrene ud af hendes åbninger igen og slikker dem rene, en finger efter hinanden. Han fortæller hende, at hendes safter og hendes stramme huller gør ham vild efter at bore sin pik op i hende. Jeg siger, at han skal vente.
Jeg siger, at hun skal lægge sig op på bordet. Hun vil ikke, men jeg ser koldt og truende på hende, og hun gør, som jeg siger, placerer sig på ryggen med bøjede ben. Spred dine ben, forlanger jeg. Hun spreder sine ben, og vi har det dejligste syn af hendes glatte, let åbne fisse imod os. Den er mørk-rosa med fine folder, vi kan se, at den glinser fugtigt af hendes safter fra før. Jeg bøjer mig ned over hendes underliv, åbner hende med to fingre og lader min tunge glide hårdt hen over hendes klit. Hun gisper. Jeg stikker min tunge så langt op i hende, som jeg kan, tungeknepper hende med langsomme, dybe bevægelser. Hun stønner højt. Jeg vender mig om og smiler til de andre, hun er jo pisse liderlig. K kommer med en dildo. God ide. Hun skal kneppe sig selv med dildoen, siger jeg. Hun ryster på hovedet, vil ikke gøre det. Gør det så, kommanderer jeg. Ellers gør vi det på dig på skift. Hun fører dildoen ind, det er en meget stor dildo, så hendes åbning bliver helt fyldt ud. Hun klynker, men bevæger dildoen langsomt ind og ud. Jeg siger, at hun skal gøre det hurtigere og vise, at hun nyder det. Vi står omkring bordet og nyder synet og lydene fra hendes mund, lyden når dildoen bevæger sig frem og tilbage i hende. Jeg kan høre flere af de andre stønne voldsomt, pulsen hamrer, og vores pikke dunker, dunker, dunker efter at komme til.

K holder hende, og jeg stiller mig bag hende. Jeg kærtegner hendes baller og hendes bageste hul. Jeg spørger hende, om hun er klar til at få pik. Hun beder mig om at lade være, men K siger, at hun ser ud til gerne at ville. Hendes øjne siger ja. Jeg griner, hun kan godt begynde at glæde sig. Jeg knæler ned bag hende. Hun skal smøres først. Griber om hendes hofter, lader min tunge lege med hendes bageste åbning, slikker hende bagi, stikker min tunge ind i hendes røvhul. Jeg spreder hendes baller så meget som muligt. Stikker min tunge helt ind i hende. Jeg slikker hende voldsomt. Det tænder mig totalt.
Så retter jeg mig op, tager med den ene hånd om min pik og kærtegner hendes bageste huls åbning med spidsen af pikken. Så er det nu, skat, siger jeg. Jeg presser pikken ind. Hun jamrer og vrider sig, men K og jeg holder fat i hende. Jeg presser min pik helt op. Så stram hun er, vildt lækker fornemmelse. M knæler ned foran hende, mellem hendes spredte ben, åbner hende og begynder grådigt at slikke hendes klit. Hun stønner. Jeg begynder at kneppe hende. Hun jamrer, det gør ondt. Jeg smiler, sådan er det, det kan hun lige så godt lære. Hun tager ikke skade af, at det gør lidt ondt. Det skal gøre lidt ondt. Jeg sætter tempoet op, knepper hende bagfra i det bageste hul. Hun jamrer, men K holder hende, stikker tungen i munden på hende og kysser hende brutalt.
M tager sig godt og grundigt af hendes fisse, slikker hende, stikker 3 fingre op i hende. M og jeg knepper hende samtidigt, han med sine fingre og jeg med min pik. K siger, at han nu vil have sin pik op i hende. Han lægger sig ned på gulvet og trækker hende ned over sig. Hun kæmper imod, men han tvinger sin pik op i hendes fisse. Jeg er gået med ned og har stadig min pik i hendes røvhul. Nu skal hun få pik, så det kan mærkes.
Vi knepper hende sammen. Hun lader som hun ikke vil, men det er der ikke noget, som hedder, her følger man spillets regler. En stor, hård pik i fissen og en stor, hård pik i røven. Hun skal holde sin kæft, være taknemmelig og nyde det. Jeg fortæller hende, hvor lækkert et røvhul hun har. K fortæller, hvor meget han nyder at kneppe hendes fisse. Hun halvvejs sidder og ligger ind over K med hans pik oppe i sig, med mig bagved, inde i hende. K og jeg finder en fælles rytme at kneppe hende i.
M sætter sig på hug ved siden, vender hendes ansigt mod sig. Holder hendes hoved fast, ser hendes lige ind i øjnene, mens hun bliver kneppet i begge huller. Smiler og fortæller hende, hvor godt det ser ud, hvor lækkert det er at se på. Hun jamrer. Klynker. Stønner for hvert stød, hun får. Hver lyd ophidser os bare endnu mere. M står ved hendes hoved, griber fat i hendes hår og tvinger sin pik ind i hendes mund. Nu har hun en pik i hvert hul, alle hendes åbninger er fyldt ud.

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

