//
you're reading...
Almindelig Sex

Mødet

I mine egne tanker stiger jeg på bussen, der er ingen ledige pladser, så jeg stiller mig op blandt alle de andre. Ved siden af mig står en kvinde klædt i en mørk, løstsiddende dragt, der skjuler det meste af hendes krop. Dragten er mellemøstligt inspireret, og der er ingen former at se overhovedet, håret og det nederste af ansigtet er også dækket med et andet stykke stof. Sådanne kvinder er der efterhånden så mange af i gadebilledet, så det er der ikke noget nyt i.

Jeg står lidt i mine egne tanker og bladrer i gratisavis, men bliver så opmærksom på, at kvinden kigger på mig. Jeg kigger op fra avisen. Et par drilske øjne kigger ind i mine. Smukke, mørkebrune med lange, sorte vipper. Det frække glimt i dem overrasker mig. Hun holder mig blik fanget, lægger hovedet en anelse på skrå, flytter kroppen lidt, så jeg kan ane konturen af hendes krop under dragten. Jeg er interesseret nu. Men også forvirret.
Hun signalerer lyst. Jeg lader øjnene glide ned over hende, og jeg kan se på hendes øjne, at hun smiler. Så gør hun det samme ved mig, lader sine øjne glide ned over min krop, standser et øjeblik ved brystkassen, så ved hænderne og stopper så ud for mit underliv. Kigger op og ser mig direkte ind i øjnene. Det giver et helt elektrisk stød igennem mig.
Bussen er på vej gennem byen, og der stiger flere på. Pladsen er kanp, og da alle jo gerne skal kunne komme med, stiller jeg mig helt tæt på ad hende. Hun flytter sig ikke. Vi står så tæt, at jeg kan mærke hendes bryster mod min krop, mærke varmen udstråle fra hendes krop. Der er en svag duft ved hende, som jeg ikke kan definere. Som af en slags blomster. Ganske sensuel. Jeg reagerer på at være så tæt på hende, og jeg kan mærke, at jeg bliver rød i hovedet, da min pik rejser sig. Ingen af de andre passagerer kan se det, for alle står så tæt, men hun kan mærke det mod sin krop. Hun kigger mig ind i øjnene, løfter hånden for ligesom at rette på stoffet, som dækker håret og den nederste del af hendes ansigt, hvorved det lykkes hende at skubbe det så meget tilside, at jeg får et glimt af en lille lyserød tungespids, der fugter et par fyldige læber, et skævt smil, blændende hvide tænder. Forførende.
Bussen bremser hårdt op, og vi bliver kastet ind mod hinanden, vi griber for os for ikke at falde. Hendes ene hånd mod mit bryst, min ene arm om hende. Mit hjerte hamrer. Jeg sveder. Hun trækker vejret hurtigt. Jeg må tage chancen. Næste gang bussen stopper ved et stoppested, signalerer jeg til hende, at vi skal af. Og hun følger efter mig ud af bussen.
Vi står på fortovet, bussen kører videre, vi kigger på hinanden. Hurtigt smutter vi ind i den nærmeste baggård, der er ingen mennesker. Jeg ved, at hun tager en ekstrem chance ved at gøre det, og ingen må se os. Tanken er med til at gøre mig helt febrilsk, og det ophidser mig, en kælderdør står åben, og vi går derind. Her er lunt, og her er vi i skjul. Så kan vi slappe af.
Jeg vender mig mod hende, hun trækker klædet væk fra håret og underansigtet, en sort manke af langt, blødt, krøllet hår vælter frem om et smukt ansigt. Jeg hjælper hende stakåndet af hele dragten. Da hun står nøgen foran mig, kan jeg kun beundre synet, hun har ferskenhud i den smukkeste gyldne nuance, er velskabt med runde bryster, lange ben, helt glat. Hun er blød og varm at røre ved. Duften af blomster er over det hele.
Så klæder jeg mig selv af, lægger hendes ene hånd på min stive pik. Hun smiler igen, kigger nysgerrigt på den og kærtegner den, først med sin hånd og derefter med sine vidunderlige læber. Blødt. Varmt. Går ned på knæ foran mig. Bearbejder mig langsomt, mens jeg nyder det. Så går jeg selv på knæ ved siden af hende, kysser hendes bryster, napper blidt i hendes brystvorter, hun sukker inderligt. Jeg skubber hende forsigtigt ned på ryggen på gulvet, hun ligger på min frakke. Jeg beundrer hendes smukke krop, lange, velformede ben. Hun spreder dem og trækker mig hoved ned imellem dem, jeg kysser hende, sutter langsomt på hendes klit, slikker hende omhyggeligt, hun siger ingenting, kun en ganske svag stønnen kan høres fra hende. Hun smager himmelsk.
Jeg retter mig op og fører min pik ind i hende, helt ind i hende. Hun sukker. Langsomt bevæger jeg mig inde i hende. Så lidt hurtigere, nu vågner hun op til dåd, vil have tempoet sat op, det gør vi. Åh, hvor er hun dejlig. Vi knepper og knepper, skiftet stilling til, at hun nu sidder på mig og rider mig, har min pik oppe i sig. Hun bevæger sit underliv rytmisk, kaster håret tilbage og nyder. Nyder som jeg kun har set få kvinder gøre det. Det er fantastisk. Med en rysten kommer hun over mig, og få sekunder efter gør jeg det også.
Vi ligger længe og holder om hinanden, nusser hinanden, kæler. Men uden at sige et ord. Så rejser vi os, tager vores tøj på. Hun tager klæder for håret og det nederste af ansigtet, retter på dragten, så hun nu igen er helt skjult af stof. Kun øjnene er fri. Hver for sig forlader vi kælderen. Jeg ved ikke, hvad hun hedder, hvor hun stammer fra, om hun overhovedet kan dansk.
Men jeg har fået et dejligt minde.
Fremover vil jeg se ind i hver eneste tildækket kvindes øjne. Efter lyst.

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

