//
you're reading...
Almindelig Sex

Efter en lang arbejdsdag

Jeg har tænkt på dig det meste af dagen. Har, mens jeg har siddet i møde, fantaseret om at kneppe dig i alle stillinger, når jeg kom hjem.
Jeg har arbejdet over, men kommer nu endelig hjem og ind ad døren. Det har været en lang og hård arbejdsdag, men jeg er tændt på tanken om at se dig. Du har været i bad og står kun med et håndklæde om dig, dit våde hår hænger ned om dine skuldre, vanddråberne ligger på din nøgne hud.

Du siger, at du har savnet mig. Lader håndklædet falde ned på jorden og spørger langsomt, om der er noget, jeg har lyst til. Det er der.
Du når ikke at gøre mere, før jeg griber hårdt fat i dig. Jeg siger ingenting, men spiser stående sultent og krævende af din krop med min mund og mine hænder, tager sultent på dig, dine læber, din hals, din nakke, dine bryster, din røv, dine ben, dine lår, mellem dine ben. Du dufter af badeshampoo og kvinde. Min heftighed ophidser dig, og du skælver.
Jeg løfter dig op, holder dig, så du ikke kan nå jorden, og presser dig så hårdt op mod døren. Med den ene hånd åbner jeg dig og mærker, hvor dejlig våd du er, mens jeg med den anden hånd åbner mine bukser. Et sekund efter støder jeg min pik op i din fisse, og du gisper og udstøder et lille skrig.
Jeg går beslutsomt og næsten brutalt i gang med at kneppe dig op ad døren. Jeg ved, hvad jeg gør, og jeg ved, hvordan jeg skal gøre det. Du kan kun tage imod. Jeg hamrer stønnende der ud af, og jeg hører dig skrige i takt med det, jeg gør. Du skriger, fordi det er så voldsomt, smertefuldt og vidunderligt. Din krop er vidunderlig, din fisse er en, stor, åben mund, der bare er åben for min pik, omslutter min pik, tager imod min pik.
Tiden står stille, indtil du næsten ikke kan klare mere, og så kommer jeg endelig med et ekstra hårdt stød. Rystelsen gennem kroppen er fantastisk. Efter udløsningen sunder jeg mig og sætter dig så ned på benene igen.
Du må støtte dig til mig for ikke at falde. Du siger, at din fisse gør ondt, at hele din krop dunker, og at du føler dig mørbanket. Dit hår er rodet, dit ansigt er rødt og svedigt, øjnene blanke og skinnede, pulsåren på din hals banker. Jeg kan se min sæd sive ud af dig og langsomt løbe ned ad dine lår og dine ben.
Du siger, at vi om lidt nok er nødt til at gå i bad sammen, og jeg smiler. For jeg kan mærke, at om lidt er jeg klar igen.

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

