//
you're reading...
Analsex, Dyresex, Fisting

Dyretøzen i Afrika 2

Da vi nu er på det rene med, hvad vi tænder på, kan det nærmest ikke gå hurtigt nok med at prøve nye frække ting.
Allerede da vi har fortalt om vores lyster, er vi begge enormt liderlige, og jeg finder et stykke reb, som jeg binder dig med, så du ligger med benene bundet op til brystet og din kusse og røvhul totalt blottede.

Jeg gnider en hånd rundt i din savlende kusse, og tvinger den brutalt op i dig, mens du skriger af smerte over den voldsomme udblokning. Jeg maser på, lige til mine fingre kan massere din livmoder, og din mave buler ud, når jeg drejer den rundt og skubber livmoderen op i maven på dig. Da din kusse nu omslutter min underarm og ikke er helt udspilet, maser jeg den anden hånd op ved siden af og bruger tommelfingeren på din strittende kilder.
Du vrider dig og skriger så højt, at jeg er helt bange for, at nogen skal høre dig, specielt da den eksploderer på dig, og hele din krop sitrer i kramper, mens jeg knepper hårdt og dybt i dig.
Så trækker jeg hænderne ud og gnider dine kussesafter ud over dit ansigt, mens jeg borer mit store jern op i røven på dig og knepper dig hudløs, for til sidst at trække det ud og mase det ned i halsen på dig for at pumpe min tykke, varme, hvide, slimede sperm ned i maven på dig.
Jeg går bagefter ud og lader dig ligge bundet, så du ikke finder på at fordufte, før jeg kommer tilbage.
Hvad jeg ikke tænker på er, at der kunne komme gæster, mens jeg er væk, så da jeg lidt efter kommer tilbage, kan jeg høre dig klynke højt, og da jeg lister nærmere, kan jeg se grunden, for mens jeg har været væk, er der kommet tre landmænd for at snakke med mig, og de fandt dig jo så i en ydmygende stilling, som straks fik deres jern til at stritte.
De løsnede dig, og da jeg træder ind, ligger du på maven af en af dem med hans jern i kussen, en anden bag dig med jernet plantet i røven og den tredje med det mast ned i svælget på dig til roden.
Men det er nu ikke fordi du prøver at komme fri, at du vrider dig mellem dem, for du ser på mig med øjne, der tydeligt fortæller om total nydelse over den tredobbelte bedækning af deres store, sorte negerpikke, som glinsende af dine safter og spyt bliver banket i dine huller i en heftig rytme, der skubber dig frem og tilbage mellem dem.
De tre mænd kigger lidt bekymrede på mig, men jeg smiler kun.

– Giv den lille mær en ordentlig omgang, griner jeg, hun trænger til masser af jern, og hun fablede om negerpik, da jeg gik, men I skal bare love mig, at hun får al jeres sperm ned i halsen.
De griner henrykt og knepper videre i brutale stød, som snart tvinger en ny udløsning frem i dig, som får dine huller til at klemme hårdt om jernene.
Det er for meget for dem, så de trækker alle tre de våde pikke ud, og jeg griber dit hår og hiver dig ud på gulvet og ned på knæ og holder dit hoved fast, mens mine fingre tvinger din mund op på vidt gab.
– Kom så, lad hende få jeres slimede negersperm i munden, griner jeg, og de samles om dig og på skift maser de stønnende deres dunkende pikke ind og overspuler din mund med deres fede, gullige sperm, som du fortvivlet prøver at synke i takt med, at strålerne plasker mod din gane og ned i halsen på dig.
Bagefter sidder du pænt for mine fødder, mens jeg snakker med dem og fortæller om dine perverterede lyster. De bliver helt elektriske, da det går op for dem, at vi kan udsætte dig for usandsynlige ting og bruge din krop, som vi har lyst til.
De er helt med på, at du skal ha dine lyster til dyr stillet, så du ikke bagefter kan klage over manglende størrelse, og for at vise dem, hvilken størrelse du magter, tager jeg vinflasken og maser den til bunds i din nu meget ømme kusse. Du stritter godt nok lidt imod, men de vil gerne hjælpe med at holde dig og sprede dine ben godt, så jeg uhindret og under dine klagende skrig kan krænge dine tykke, bløde kusselæber ned om den ca. 12 cm tykke flaske.
De er vildt begejstrede og lover at sprede rygtet om den nye attraktion blandt mændene omkring, som alle ser det som en speciel nydelse at få lejlighed til at pule en hvid kvinde sønder og sammen.

Allerede dagen efter kan vi mærke, at rygtet om dig er kommet vidt omkring, men det havde jeg også ventet, for jeg ved, at en ung hvid kvinde som du i forvejen er omgivet af stor interesse, så mændene fra i går vil fare ud og fortælle alle deres venner, hvad de havde oplevet.
Så i forventning om, at vi vil opleve meget i løbet af dagen, har jeg om morgenen haft dig til undersøgelse på min lille klinik. Du lå på bordet, hvor hunde og den slags bliver undersøgt, og jeg undersøgte dine to huller for eventuelle skader og konstaterede, at du er i fin form.
Jeg tog gummihandsker og fyldte med en stor tube godt med tyk, fed creme op i både kusse og røv og smurte den ene hånd godt ind, mens jeg stirrede på din dejlige glatbarberede kusse, hvor den tykke creme begyndte at flyde langsomt ud mellem læberne.
Jeg knyttede hånden og pressede næven mod kussen og drejede fra side til side for at få den til at åbne sig.
– Nej, først fingrene, klynkede du, jeg kan da ikke ta den på den måde.
Du prøvede at presse lårene sammen, mens mine knoer maste imod kussen, men et hårdt greb i dit inderlår fik dig på andre tanker.
– Lig så for satan stille, din mær, gryntede jeg, jeg skal fandeme nok bestemme, hvordan din fede kusse skal behandles. Og med al min kraft stødte jeg frem, og selv om du udstødte et hæst skrig, blev jeg ved, og kussen opgav modvilligt modstanden, og min store næve trængte op i dig og udspilede dig, så du var bange for, at kussen skulle blive sprængt.
Jeg holdt næven lige indenfor hullet og drejede fra side til side, mens jeg nød dit fortrukne udtryk i ansigtet.
– Ja, se nu bare, grinede jeg, du kunne jo godt. Nu ved vi cirka, hvor stor en pik du kan klare. Nu skal vi undersøge det lille røvhul.
Jeg trak hånden ud, og kussen fulgte med, før den med et svup slap hånden, og du udstødte et befriet suk, mens kussen langsomt trak sig sammen.
Med den ene arm holdt jeg dine ben presset op mod dit bryst, og denne gang var jeg så god ved dig, at jeg først arbejdede fingrene op i dit hul, før jeg til sidst langsomt men ubønhørligt tvang hele hånden op i dig.
Hvor lækkert at høre dine smertensskrig fylde rummet, og ret frækt at jeg var nødt til at holde godt fast i dine ben, fordi du fortvivlet prøvede at komme fri, mens jeg mærkede røvhullet stramme hårdt om mit håndled og min hånd masserede dig langt oppe i din varme røv.
Nå, men du kom nu hurtigt til hægterne efter at jeg havde trukket den ud og det gabende hul langsomt havde lukket sig, og jeg sluttede af med at smøre hele dit skræv godt ind i creme, så du var klar til dagens udfordringer, hvilket også er årsagen til, at du kun har fået en kittel over dig, da vi kører ud til vores første besøg. Det er jo ikke nødvendigt, at vi skal slås med for meget tøj, som jeg alligevel forventer, at du snart skal ha af. Det giver dig jo også rig lejlighed til at sidde i bilen og vise din nøgne kusse frem, som du med et drillende smil gnider lige for øjnene af mig og maser din ene hånd langt op i, så jeg næsten ikke kan koncentrere mig om kørslen.
Nå, men vi kommer frem til farmen, som ejes af en hvid farmer.
Han modtager os, og vi kan tydeligt se, at rygtet er nået ham, for hans øjne hænger ved dig og lyser med en sær glans, mens han sigende lader en hånd glide ned over sine bukser og masserer sig selv.
– Jeg vil gerne have jer til at se på mine hingste, siger han, alle mine hopper er i fol i øjeblikket, og jeg kan snart ikke styre dem, for de er så vilde af brunst, at det løber ud af dem. Det må en dygtig dyrlæge og hans villige assistent kunne klare i en håndevending.
– Sagtens, siger jeg, – lad os kigge på det. Og vi går ind i stalden, hvor der står 7 store avlshingste og er ret urolige.
Vi kigger nærmere på dem, og ganske rigtig. Deres enorme jern hænger opsvulmede og dingler fra side til side, mens tyk, slimet saft drypper fra de brede, flade hoveder.
– Nej, hvor er det synd for dem, siger du, de længes jo efter at få udløsning. Måske jeg kunne få lov til at undersøge dem.
– Meget gerne, griner han og kalder på en af staldmændene. En stor, kraftig negertamp kommer hen til os, og han har vist også hørt et og andet, for han stirrer på dig, og hans bukser er spændt over noget meget stort og hårdt. Du smiler sødt til ham og kigger interesseret på bulen.
– Der er vist andre, der er trængende, siger du, det må vi vist kigge på senere, men vil du ikke nok hente en af de dejlige hingstebasser.
Han går ind og trækker en sort frem, som tramper utålmodigt, men falder til ro, da du klapper ham kærligt og hvisker noget til ham.
Så går du hen på siden af ham og knæler og lader forsigtigt en hånd gribe om det enorme lem. Det giver et ryk i ham, og da du langsomt og kærligt lader hånden glide op og ned af det dunkende lem, støder han ivrigt med bagkroppen, og jernet vokser i ryk og bliver stenhårdt.
– Slik det slimede stads af spidsen, kommanderer jeg, og villigt læner du dig frem og lader tungen glide over det pulserende hoved, som bliver større og større, specielt da din tungespids masserer det lille runde hul, hvorfra en stigende mængde væske løber ned i munden på dig.
Jeg kigger på farmeren og negeren, og de har allerede åbnet bukserne og gnider deres stive køller. Specielt negerens overrasker mig, for den er stor som en ponyhingsts med tykke dunkende blodårer under den spændte hud og et enormt hoved, som han masserer med den ene hånd, mens den anden gnider de to kæmpeklunker, der hænger tungt under den.
Jeg går hen til dig og krænger kitlen af dig.
– Den skal ikke svines til, griner jeg og trækker dig op at stå, vender dig om og presser dig forover, så du står med røven mod hingstepikken, som jeg griber og gnider mod dit skræv.
Så snart han fornemmer, at der er en våd og villig kusse lige foran jernet, hugger han brutalt frem, og et højt, klagende skrig fortæller om den sviende smerte i din stakkels kusse, da jernet brutalt spiler kussen ud og borer sig 20-30 cm op i dig i et dybt hug, som næsten løfter dig op fra gulvet, så du hænger på pikken alene.
Jeg griber dig om livet og holder dig fast, mens hingsten pumper kæmpepikken op i dig og skubber din livmoder op i maven på dig. Du hyler og skriger af smerte og brunst.
– Åh, hvor er han enorm, gisper du, han er vildt dejlig! Åh, han får den til at gå på mig, min kusse koger! Og i det samme stivner du og udstøder flere høje skrig, mens hele din krop kramper sig sammen.
Jeg fornemmer, at han er ved at eksplodere og trækker dig væk fra den tykke, våde pik, vender dig om og tvinger dig ned på knæ. Du griber begærligt om den vippende stang og gnider ivrigt, og sekunder efter sprøjter kaskader af varm hingstesperm ud over dit ansigt, hår og dine bryster. Du åbner ivrigt munden og presser læberne mod det enorme hoved, og vi kan se, hvordan du prøver at sluge den enorme mængde sperm, der bliver spulet ind i din mund, men forgæves, for stadig mere løber ned over kinder og hage og ned over din krop.
Længe bliver du ved at massere hovedet med læberne for at få ham til at give dig hver en dråbe, før du endelig slipper pikken og drejer dig mod os med spermen silende ned over dig. Du gaber op og vi kan se, at du stadig har munden fyldt med den hvide væske. Langsomt og med et nydende udtryk i ansigtet kører du spermen rundt med tungen, mens du kigger meget interesseret på negeren eller rettere hans enorme jern, som han langsomt gnider, mens han stirrer på din mund.
Du synker spermen i små portioner og slikker til sidst læberne rene.
– Nej, nu skal hun sateme ha pik, grynter farmeren, jeg har lovet Joe, at han skal ha hvid kusse i dag, men nu er den sgu så gennempulet, at han ikke kan mærke en skid, så jeg vil se ham jage sit jern op i røven på hende.
– Ok, griner jeg, kom her. Og du rejser dig og kommer hen til mig.
– Ned, på alle fire, kommanderer jeg, og vis ham din røv.
– Den er for stor, hvisker du, den er jo lige så stor, som en ponypik. Jeg kan ikke klare den.
– Gu kan du så, griner jeg og tvinger dig ned på knæ og forover, så din dejlige, lille, faste røv stritter bagud. Jeg lader en hånd glide ned over dine balder og ind i revnen og finder dit røvhul. Mine fingre glider op i dig og masserer hullet, så det bliver blødt og elastisk.
Negerne knæler bag dig, og da jeg trækker fingrene ud, presser han det enorme hoved mod hullet, og stalden genlyder af din hæse klynken, da han langsomt maser den op i dig, og du mærker hullet blive spilet op og pikken fylde dig totalt ud. Mere og mere af den lange, tykke, knudrede stang forsvinder op mellem dine balder, og han borer fingrene ind i dine hofter og begynder gryntende af kneppe i lange, dybe stød, som får hullet til rytmisk at blive trukket ud og presset op i dig, mens blodårerne dunker under den skinnende sorte hud.
Du bøjer armene, så din røv stritter endnu mere op mod ham og stønner hult under hans voldsomme behandling af dit stramme hul, og hans stød bliver hårdere og hårdere, mens han nærmer sig udløsningen.
Den tvinger du nærmest frem, da den eksploderer på dig og hullet kramper om jernet, mens du hyler langtrukkent og din spinkle krop sitrer og stivner.
Febrilsk trækker han den glinsende pik ud og trækker dig rundt, så du har munden lige foran det enorme hoved. Han gnider heftigt på stangen, og du åbner ivrigt munden og prøver af fange hovedet, hvilket han ikke har det fjerneste imod. Du kan dårligt gabe over det, så han kan ikke få mere end 10 cm klemt ind mellem dine læber, men det er også nok. Han brøler højt, og det rykker vildt i jernet. Dine kinder buler ud, da munden på sekunder oversvømmes af hans kogende sperm, og det sprutter ud af mundvigene og løber ned over hagen i tykke, hvide, slimede klatter.
Den ene gang efter den anden pumper spermen ned i halsen på dig, før han endelig trækker det klistrede lem ud og gnider det fedtede hoved rundt i ansigtet på dig, så det glinser af spermresterne.
Bagefter vil farmeren se dig ordne resten af hingstene, men det vender vi tilbage til næste gang.

———————-

dyresex, hundepik, animal, hestepik, bizar, fisting

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

