//
you're reading...
Almindelig Sex, Blowjob

Vi slikkede i timevis

Runde hofter, flad mave, veltrimmet køn, lange brune ben, jo, hun var i sandhed en åbenbaring

Jeg mødte hende første gang i Storcenteret. Hun var klædt ud som en kanin, og hun gik rundt og forærede chokoladepåskeæg væk. Hun satte med det samme gang i mine fantasier, men jeg havde trods alt ikke fantasi nok til at forestille mig, at hun inden for de næste 24 timer havde slikket pik på mig to gange

Hun reklamerede for en eller anden butik i centeret. Jeg kunne ikke nære mig, da hun rakte kurven med chokolade over mod mig, for et jeg skulle tage ét.
– Ja, tak, sagde jeg. Jeg spiser nemlig også som en kanin!

Det var selvfølgelig en hentydning til den måde, kaniner knepper på. Uophørligt. Hele tiden. Men ikke ret længe ad gangen. Det sidste vidste hun uheldigvis. Hun sendte mig nemlig et dræbende øjekast, inden hun svarede.

– Ja, du ligner faktisk en af dem, der er hurtigt færdig! sagde hun med bidende sarkasme.

Det fik selvfølgelig John og Torben til at skrige af grin. Det var dem, jeg fulgtes med i centeret. Hun så godt ud. Kaninører, ligesom Playboy-pigerne. En lille fiks dragt med en stor vat-hale på måsen. Netstrømper og store bløde kaninsutter. Den person, der havde beordret hende til at iføre sig det latterlige kostume, burde skydes ved daggry.

Lækker numse
Jeg så hende igen lidt senere, da jeg havde fået frigjort mig fra Johns og Torbens klistrende selskab. Nu stod hun i centerets kiosk og købte smøger. I helt normalt tøj. Det vil sige, normalt var det ikke, for det var et par stramme, hvide jeans, en lille kort bluse, der var lyserød, og et par sandaler omkring de nøgne fødder.

Det var faktisk for koldt til den påklædning endnu, og hendes bare mave, der var flot solbrun, havde gåsehud. Ingen tvivl om at hun frøs. Hendes bluse var udringet, og de fyldige bryster struttede fristende.

Hendes røv så endnu bedre ud i jeans, end den havde gjort, da hun rendte rundt med den åndssvage vattot. Jeg gik hen til hende igen.

Så var kaninkostumet alligevel varmere, var det ikke. Hun drejede sig rundt, og jeg kunne se, at hun med det samme genkendte mig. Jeg er nu nok heller ikke så nem at glemme. 2 meter høj, kronraget og godt med muskler.

Pigerne plejer at vende sig om efter mig, særligt de helt unge. De siger mig nu ikke noget. Hun mønstrede mig fra top til tå, og jeg lagde mærke til, at hendes øjne havde fået et mere mildt skær, end da hun gik rundt med en pose vat på røven.

– Åh, ham der knepper som en kanin! sagde hun, Heldigvis smilede hun imens.
Jeg bød hende på en kop kaffe, og heldigvis sagde hun ja.

– Du må tro, at jeg er total lam, når jeg siger ja til sådan et job, sagde hun, da vi havde sat os over den dampende cappuccino.
– Jeg håber det er godt betalt, svarede jeg med et smil.

Det var ikke lige tidspunktet at sige, at hun havde set totalt åndssvag ud. Hun forklarede, at det dels var godt betalt og dels resultatet af et tabt væddemål. Og at hun desværre var nødt til at være ”kaninpige” dagen efter.

Kørte hende hjem
Hvad væddemålet gik ud på, ville hun ikke ud med i første omgang. Jeg tilbød at køre hende hjem, da hun jo som sagt havde fået alt for lidt tøj på. Det var ikke en gang en særlig stor omvej, og hun sagde med det samme ja.

På vejen prøvede jeg at få en aftale i stand næste lørdag, jeg var jo single, og hun så lækker ud. Hun havde oven i købet under samtalen røbet, at hun var uden kæreste i øjeblikket. Hun spurgte, hvorfor jeg ville i byen med hende.

– Du ser jo pragtfuld ud, og du virker smaddersød , stammede jeg. Og jeg har lyst til at lære dig at kende.

Jeg svarede alt det, som jeg troede, piger gerne ville høre. I mellemtiden var vi nået til den boligblok, hun boede i, og jeg bremsede bilen op ud for hendes opgang.

– Hvorfor går du ikke bare med op nu? spurgte hun overrumplende. Hvis du mener, hvad du siger, kan vi jo lige så godt gøre det nu?

Tak skal du ha’, tænkte jeg. Hvis hun med ”gøre det” mente det samme, som jeg, så lå vi om lidt og vred os rundt på hendes seng. Men jeg sagde selvfølgelig ja og gik med hende.

Hun boede pænt men spartansk. Der var ikke ret mange møbler. Den lille 2-værelses var domineret af en kæmpestor seng i det ene værelse. Et enormt skrivebord med en potent computer i det andet. Hun tog min jakke og hængte den op, samtidig med at hun rørte ved min arm – meget længe. Hvad foregår der her? Tænkte jeg. Skulle jeg vove skridtet og prøve at kysse hende?

Jeg behøvede slet ikke gøre mig nogen bekymringer. For pludselig stod hun med hænderne omkring mig.
– Ingen kaninsex, vel? smilede hun sødt.

Derefter trykkede hun sig ind til mig mens hendes hænder klemte om min røv. Jeg snusede til hendes hår, kyssede hendes pande, lod fingrene løbe ned gennem det lange hår, som hun med et snuptag havde løsnet, så det nu hang smukt ned over skuldrene.

Af med tøjet
Vi slap ikke hinanden på vej ind til sengen. Hurtigt kom vi af tøjet, men da hun stod nøgen foran mig, var jeg nødt til at holde en lille pause. Jeg tog hende om skuldrene og holdt hende ud i strakte arme, mens jeg beundrede det vidunder, som hun var.

De mest utrolige bryster, enhver kirurgs fantasi om den perfekte barm! Men ingen kirurg havde været i sving her. Runde hofter, flad mave, veltrimmet kusse, lange brune ben, jo, hun var i sandhed en åbenbaring.

Jeg blev næsten helt religiøs. Den gud, der havde skabt hende, kunne ikke være nogen ond gud. Jeg faldt på knæ foran hende og tog omkring hendes røv, mens jeg borede læberne mod det flade maveskind. Også hendes duft var guddommelig.

Hun trak mig op at stå og med ned i sengen. Tiden stod stille, men bagefter kunne jeg se, at der var gået halvanden time med bare at slikke og kysse hende over det hele. Hendes smag var berusende. Hendes fugtige fisse, der var så utroligt smukt barberet og klippet, havde en smag og en duft af sommer, hav og frisk luft. Hun forstod at nyde, men hun forstod også at give.

En gang imellem, mest når hendes ophidselse var ved at tage magten fra hende, stoppede hun min tunges ihærdige slikken og tog min pik i munden. Jeg lod hende slikke et øjeblik, inden jeg igen kastede mig over hendes kusse. Mens jeg lå med hovedet mellem hendes ben, havde jeg rig lejlighed til at tage på hendes bryster og hendes røv eller lege med hendes lange hår.

Min pik var ubønhørligt og næsten smertende stiv, og til sidst kunne jeg ikke styre mig længere. Jeg pressede hende ned mod madrassen, mens jeg krabbede mig henover hende og bankede min stive stang i bund i den våde kusse.

Hun stønnede som en 1500-løber ved mållinjen, da min pubeshår ramte hendes skamlæber. Hun tog alle mine 21 cm i et dybt stød, og hun nød det hvert sekund. Jeg gik du fra, at hun brugte p-piller, for hun havde intet gjort for at stoppe mig.

Af og til trak jeg pikken helt ud og brugte pikhovedet til at stimulere hendes klitoris, og det lykkedes mig at hidse hende op, så vi kom næsten samtidigt. Det er ellers sjældent, det lykkes, når det er første gang med en pige. Men her var det fuldendt, som om vi havde kendt og kneppet hinanden i flere år.

Hun var lige så sød og afslappet bagefter, som hun havde været indtil nu. Da vi havde delt en flaske vin, kyssede hun mig farvel. I døren bad hun mig om at lade være med at forstyrre hende i centeret næste dag, når hun igen gik i sit kaninkostume. Det lovede jeg, bare jeg måtte se hende igen. Det lovede hun til gengæld.

Men jeg kunne alligevel ikke styre mig dagen efter. Jeg måtte se hende. Så jeg kørte ned i centeret, da jeg vidste, hun var begyndt sin arbejdsdag. Det var med helt andre øjne, jeg så hende i kaninkostumet denne dag.

For nu så jeg den smukke, sexede pige bagved. Jeg gik hen forbi hende og havde et kort øjeblik øjenkontakt med hende. Men jeg holdt i første omgang, hvad jeg havde lovet. Men lidt efter mærkede jeg pludselig en hånd på min arm.

Det var hende. Hun tog mig under armen og trak mig med sig. Jeg anede ikke, hvad hun ville. Undervejs delte hun chokolade ud til højre og venstre. Men pludselig stod vi foran en lille dør, som jeg faktisk aldrig havde bemærket. Hun trak mig indenfor. Det var et lille omklædningsrum, hvor hun havde sit tøj. Lynhurtigt vendte hun sig og låste døren. Og derefter kyssede hun mig dybt og vådt.

Til sidst faldt hun på knæ foran mig og trak min pik ud af bukserne. Og så slikkede hun mig, – hun slikkede min pik på den mest fantastiske måde, jeg nogensinde er blevet slikket, mens hendes latterlige kaninører strittede lige op i luften.

Da jeg var ved at komme, forsøgte jeg forsigtigt at skubbe hendes ansigt væk. Men hun insisterede. Hun holdt fast omkring mig, og sekunder senere modtog hun al min sperm i sin søde kaninmund. Hun slugte hver en dråbe. Først da min pik igen var slap, slap hun den. Hun rejste sig, kyssede min mund med spermglinsende læber.

– Vi ses i aften, ok?
Mon ikke! Jeg havde ellers aldring været til kaninkød. Men her var jeg totalt leveret.

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

