//
you're reading...
Cuckold / Hanrej

Hanrej i Skagen

Denne beretning her ligger et par år tilbage en forlænget badeweekend i Skagen. Vi dasede og svømmede om dagen og nød det gode vejr – om aftenen var vi ude at spise og på bar og vi mødte en masse nye og spændende mennesker.

Sidst fredag aften ville hun på LA bar hvilket jeg gik med til. Vi fik os et par kolde øl og dansede en times tid. Der var ikke mange endnu, men i løbet af denne time begyndte folk at komme til.
Vi sad ved baren da en yngre høj fyr kommer over for at bestille en øl. jeg skævede til hendes reaktion og kunne straks se, at hun var interesseret.

Jeg kunne ikke helt høre hvad hun sagde men hun spillede gevaldigt op til ham og lænede sig frem så han kunne se ned i hendes kavalergang – det kan ingen mand stå for. Hun har store fyldige bløde DD skåls bryster.

Jeg kunne høre han sagde noget om mig. Han troede korrekt at jeg var hendes mand, men den fik hun hurtigt drejet med ordene: Nej da, det er min bror kan du ikke se det? Han mumlede et og andet men lyste vældigt op, og inklinerede for hende. Jeg kunne se dem i barspejlet derude på dansegulvet. Hun så dejlig ud i sit hvide cowboysæt og de højhælede italienske stiletter jeg købte til hende i foråret. De snakkede og smilede til hinanden i en uendelighed syntes jeg. De ænsede ikke andet end hinanden og jeg fik en klump i halsen. Det her lugtede af hor og hanrej om noget.

Hans hænder tog om hendes hofter og gled ned over hendes fyldige bløde koneballer. hun var den var den gang 46 og han så ikke ud til at være meget over 30. Han fortalte hende senere at han var 29. Hun lagde sine arme om hans hals nu og de dansede kinddans. Jeg kiggede lidt væk for at se andres reaktion omkring baren, men alle lod som ingenting, selvom de havde set os komme sammen og kysse hinanden inden han dukkede op. Da jeg vendte tilbage til barspejlet spilede jeg øjnene op. De var midt i et langt tungekys. De dansede og kyssede og krammede lige til stedet lukkede og jeg måtte finde mig i det. De sagde farvel til hinanden og hun kom hen til mig og sagde: Nå skal vi se at finde hjem?

Næste morgen snakkede vi om det ved morgenkaffen og hun fortalte at det da havde været dejligt at blive bekræftet af sådan en flot ung mand. Han havde været helt vild sagde hun. Hun fortalte også at de havde aftalt at mødes samme sted næste aften, men at hun ikke troede på at han ville dukke op. Så vi snakkede ikke mere om den sag og tog til stranden.

Om aftenen sagde hun det gentagne gange, og hun mente i starten ikke vi skulle gå på LA bar igen. Senere da vi kom forbi sagde hun dog at vi da godt lige kunne kigge ind.

Derinde stod vi lidt ved baren og sludrede og jeg skulle en overgang træde af på naturens vegne. Da jeg kom tilbage så jeg det straks. Han var der og stod og snakkede intenst med hende. De ænsede mig overhovedet ikke. Hun vendte mig ryggen og koncentrerede sig om deres intense samtale med uafbrudt øjenkontakt. Til sidst satte jeg mig i en sofa lidt på afstand hvor jeg kunne se dem. De stod nu med hinanden i hånden, af og til gled hendes hånd ned på hans lår og hans på hendes. Mens de kiggede hinanden intenst i øjnene listede han sin hånd op over hendes baller og ned bag buksekanten så han kunne kæle for hendes baller under trusserne. Det var enormt liderligt, min mund var helt tør ind imellem og jeg glemte helt at nippe til min øl. I et nu mødtes de et langt tungekys, senere spurgte han hende om noget. Jeg så hun nikkede og rejste sig op for at tage sin taske om skulderen. Hun gik foran hen mod døren. han så meget sejrssikker ud, og der sad jeg med mine talenter.

Da jeg kom ud fem minutter efter var de intetsteds at se. Jeg gik hjem til værelset vi havde lejet med alverdens liderlige tanker myldrende i hovedet. Faldt i søvn men blev vækket et par timer senere af en glad og nykneppet kone. Her er hendes beretning:

“Han var dejlig skat, meget dejlig. En skøn og glat hud og muskuløs. Vi kyssede og krammede på næsten hvert eneste gadehjørne, men kunne ikke finde et sted. Til sidst gik vi ind i en have, hvor vi fandt et havehus. Derinde lå der heldigvis en masse madrasser til havemøbler, som vi lagde ud på gulvet. Vi kyssede og han begyndte at tage mit tøj af mens jeg lynede ham ned for at lukke hans pik ud i det fri. Snart stod vi helt nøgne og jeg sagde til ham at han havde en dejlig stor, tyk og stiv pik. Det var den virkelig, meget større end din en 20-22 cm tror jeg og med store svulmende blodårer. Han spurgte mig om jeg ville have den og jeg kunne ikke lade være med at drille lidt da jeg sagde, ja er det ikke derfor vi er her?

Snart lagde vi os ned og han spredte mine lår mens han bankede sin dejlige store tykke pik op i mig. Det var så skønt virkeligt at blive fyldt ud. Og han kunne blive ved og ved. En dejlig ung udholdende fyr var han.

Så sagde jeg til ham at jeg gerne ville tages bagfra, og han snurrede mig straks rundt på sit store tykke lem. Jeg skød mine baller op mod ham og han stødte til mens han gramsede på mine bryster. Åh jeg elsker dine dejlige kæmpepatter sagde han mens havehuset gav genlyd af klask hver gang han stødte til. Til sidst kunne han ikke holde tilbage og han kom i et brøl.”

Hendes hænder bearbejdede nu min pik mere intenst. Hele tiden under hendes beretning havde hun spillet min hanrejpik. I et nu kom jeg også i et brøl og fik en mere intens orgasme end normalt. Vi sov trygt, men næste morgen var jeg enormt liderlig på køreturen hjem, så vi måtte i skoven hvor jeg fik lov at spille pik mens hun igen fortalte om sit eventyr.

———————–

Hanrej, Cuckold, Hotwife, Bull, Utro, Utroskab, Utro kone, hanrejpik, Lille Pik

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

