//
you're reading...
Transseksuel, Voldtægt

Forført og voldtaget af to trans’er

Min halvstive pik sprang ud i luften og jeg følte mig voldsomt ydmyget over at være tvunget til at gøre det foran dem. Jeg satte mig på sengen og prøvede at dække mit underliv med hænderne men Tasja forlangte straks at jeg fjernede dem så de kunne se min pik.

Jeg vil her fortælle om en spændende og lidt uventet oplevelse jeg havde da jeg besøgte et dansested i København.

Jeg var 22 år og er slank og måske lidt spinkel men meget pæn, hvis jeg selv skal sige det. Seksuelt et jeg til det meste og søger det meste. Jeg er den type der ikke kan sige nej og jeg må indrømme at det tænder mig at lade mig dominere af andre og lade dem bestemme hvad der skal ske.
+
Der var mange gæster den aften, og jeg kunne hurtigt mærke, at der var en vis interesse om min person. Når jeg kiggede rundt, var der mange der fangede mit blik og fastholdt det lidt for længe.
Det er et kendt sted for bøsser og lesbiske at mødes, men det var dog ikke fordi jeg ville have en fræk aftale, at jeg var der.
Der kom flere op til mig ved baren og snakkede lidt, og til sidst satte jeg mig ned i sofaen til et par flotte ”kvinder”, som jeg ikke kunne lade være med at beundre for deres gennemførte udseende.
Den ene var en stor, lidt muskuløs mørk kvinde med en stram rød kjole og et smalt sort bælte, lange højhælede støvler og sorte matchende handsker. Hun var tydeligvis af grønlandsk afstamning og havde ret mørkt skind. Diverse smykker og fuld make-up fuldendte billedet.
Jeg blev helt blød i knæene når jeg så på hende og havde lyst til at overgive mig med det samme. Den anden var noget anderledes. ”Hun” var betydeligt mere spinkel og feminin, klædt i stramme læder bukser og ditto top.
– Hej søde, hvad laver du så her i aften? Jeg synes ikke, jeg kender dig fra tidligere, sagde den første med et venligt smil men også med en tydelig dyb stemme.
– Jeg er bare ude og kigge lidt på byen, svarede jeg, og snart snakkede vi hyggeligt sammen, mens jeg blev mere og mere fuld. Jeg ved ikke om det var med vilje, men det var som om de ikke drak lige så meget som jeg.

Da jeg begyndte at blive lidt træt, og sagde jeg ville til at komme hjemad, spurgte kvinden i den røde kjole, om ikke jeg lige ville med hjem til et enkelt glas vin inden vi skiltes. Samtidigt lænede hun sig ind over mig med den ene hånd på mit knæ. Hun klemte fast om det og kiggede lige ind i øjnene på mig, da jeg sagde – Jo tak, bare lige et enkelt.

Hun boede lige rundt om hjørnet og de to transvestitter førte mig ind i opgangen og nærmest slæbte mig op ad trappen.
– Du er vist blevet lidt svimmel? sagde den spinkle ”pige” der hed Tasja.
– Tror du ikke det er bedre hvis du overnatter hos os i nat?
– Jo, måske hvis jeg kan låne en seng eller sofa så ville jeg være glad, svarede jeg.
– Jamen det finder vi da ud af, svarede den største som hed Karla.

Da vi kom ind i lejligheden låste Tasja døren bag mig og jeg undrede mig lidt over det. Pludseligt var jeg ikke sikker på at det var så god en ide at gå med dem.
Jeg gik ind imod stuen men Tasja stod i vejen for mig i døråbningen.
– Ikke den vej, søde. Nu skal du gøre noget for os og det er inde i soveværelset, min skat, sagde hun med et lumsk smil om læberne.
– Jeg tror jeg smutter igen, stammede jeg, men Karla stod lige bag mig og pludseligt mærkede jeg et kraftigt træk i håret så jeg kiggede lige op i loftet.
– Nu gider vi ikke mere pjat med dig. Enten går du frivilligt ind og trækket alt dit tøj af eller også gør vi det for dig!
Jeg kunne se på Tasja at hun var helt opstemt og overstadig over situationen. Jeg fik et kraftigt skub i ryggen og røg ind på sengen.
– Hvis du gør hvad der bliver sagt, sker der dig ikke noget. Men hvis du er besværlig lover jeg ikke at du kan gå herfra, sagde Karla og grinede ondt.
Jeg vidste at løbet var kørt og jeg turde ikke andet end at gøre som jeg fik besked på. Jeg rejste mig forsigtig og knappede bukserne op og trak dem ned om knæene. Derefter trusserne mens ”kvinderne” kiggede interesseret på mig.
Min halvstive pik sprang ud i luften og jeg følte mig voldsomt ydmyget over at være tvunget til at gøre det foran dem. Jeg satte mig på sengen og prøvede at dække mit underliv med hænderne men Tasja forlangte straks at jeg fjernede dem så de kunne se min pik.
Karla stillede sig lige foran mig og pludseligt mærkede jeg en hård lussing ramme min kind.
– Jeg sagde at vi ikke ville have nogen problemer med dig. Forstod du ikke hvad jeg sagde?
– Jo, undskyld. Jeg skal nok gøre alt hvad I siger, sagde jeg lamslået.
– Indrøm at du er en lille beskidt ludertøs der vil gøre alt for os. Indrøm det, sagde Karla.
– Jeg er en lille beskidt ludertøs der kan bruges til alt, sagde jeg med lav stemme.
Karla og Tasja smilede indforstået til hinanden mens jeg trak det sidste tøj af og nu var helt nøgen.
– Lad os så se hvor stor du er. Gør den dejlige store pik stiv så vi rigtigt kan se den, sagde Tasja ondt og fniste til mig.
Jeg begyndte langsomt at onanere foran dem og min pik blev hurtigt stenhård.
– Hænderne bag hovedet, forlangte Karla og tog så fat i min pik og trak voldsomt tilbage i forhuden så pikhovedet strittede lige frem.
– Den er da sød, synes du ikke? sagde Karla til Tasja og trykkede mig baglæns og satte sig på mit bryst.
– Tasja, hjælp mig af med kjolen, sagde hun og Tasja trak kjolen af Karla. Jeg lå hjælpeløs med armene låst under Karlas knæ og kiggede lige op mod Karlas mørke maveskind.
Hun lænede sig lidt frem så hendes mørke pik rørte mine læber.
Med en hånd begyndte hun at gnide den halvstive pik rundt i ansigtet på mig mens Tasja vred mine brystvorter og pik så jeg ikke var i tvivl om hvem der bestemte.
Karla var blevet helt stiv og hård og rejste sig pludseligt fra mig.
– Jeg vil have dit stramme lille røvhul. Vend dig om på alle fire og vis mig din luderfisse, sagde hun på sin på en gang manipulerende og kommanderende måde.
Jeg havde overgivet mig og var villig til alt. Jeg lagde mig med numsen skudt højt i vejret og mærkede snart hendes pik lege i spalten imellem mine baller.
Samtidigt var Tasja kravlet om foran mig med enden vendt op imod mit ansigt.
– Kys min røv, skat, sagde hun kælent og jeg begyndte at slikke og kysse hendes hvide baller. Hun vrikkede og gnubbede sine baller mod mit ansigt og Karla trykkede samtidigt med hånden i min nakke så jeg ikke kunne undgå selve endehullet.
Jeg slikkede grundigt hendes røvhul mens Karla uimodståeligt trykkede sin pik ind i mit eget stramme hul. For hvert stød kom pikken længere og længere ind. Jeg kunne ikke se det, men håbede snart at den var helt inde. Det gjorde ondt, men samtidigt nød jeg smerten, og det at blive tvunget til at tilfredsstille de to kvinder.
Karlas pik var nu helt inde i bund i min røv og hun kneppede mig rytmisk med dybe stød.
Tasja lå og klynkede af fryd over mit arbejde i hendes numse mens hun legede med sin egen lille pik. Hun vendte sig så om og jeg fik hendes lille hvide pik i munden og begyndte at sutte den. Hun var helt glatbarberet og den stod som en hård stiv tap ud fra hendes krop.

Efter et par minutter kunne jeg mærke at Tasja hviskede noget til Karla og Karla trak sig ud af mit numsehul og kravlede op til mit ansigt og pressede den fedtede pik ind mod mine læber.
– Slik! forlangte hun, og jeg tog den beskidte pik ind i munden og begyndte at slikke den grundigt.
Jeg var totalt ydmyget over at skulle slikke den pik der lige havde været inde i mig selv men gjorde det uden modstand. Samtidigt benyttede Tasja sig af chancen til at bruge mit endehul og stak hurtigt sin pik ind og begyndte at kneppe mig der.
Karlas pik smagte bedre og bedre efterhånden som jeg fik den slikket ren og jeg kunne mærke at hun var tæt på at komme.
Jeg blev alligevel overrasket da jeg pludseligt mærkede spermen skylle ud inde i min mund. Jeg sank flere gange og slikkede den helt ren bagefter. Kort efter mærkede jeg Tasja komme i mit endehul og begge kvinder var endeligt tilfredse.

Til sidst blev jeg tvunget til at onanere og da jeg sprøjtede ud over min egen mave gned Tasja spermen rundt på maven og brystet inden jeg måtte slikke hendes fingre rene efter mig selv.

Jeg var blevet voldtaget og forført, gennemkneppet og ydmyget, men vil til hver en tid gøre det hele igen. Siden har jeg været sammen med flere transvestitter men denne første oplevelse var alligevel den bedste.

Diskussion

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

